Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Naast Rijswijk zijn er ook nog city chargers te verwachten bij Westfield, Mall of The Netherlands. Leidschendam-Voorburg. Tesla opent daar een store. Op deze video zie je dat ze superchargers hebben geanimeerd in de promo video (op 2.30 in de video).
Er zullen hier naar verwachting geen superchargers geplaatst worden maar Tesla citychargers. (max 72 kw)
Grappig om te zien dat de animator geen flauw idee heeft hoe tesla's eruit zien en dan je niet kan laden met de neus naar voren :)
Ik vermoed eerder dat de animator gewoon in z'n library op "charger" zocht en iets lukraak koos wat er modern uit zag.

Nu, het kan wel: Westfield Londen heeft een supercharger met 24 stalls.
 
De volgende Supercharger in aanbouw: bij Hotel Apeldoorn langs de A50. 20 stalls V3.
6E99C7E9-55C4-402F-8FDD-BC55CF83B7C0.jpeg
C715E6B8-C564-4F8C-B91B-296A72834448.jpeg
 
Ik ben nu in Zuid Frankrijk met de S75D. Heen op 14 maart geen probleem, geen kip op de weg en alle laadplekken toegankelijk.
Terugweg kan penibel worden. Aix kan ik omzeilen maar Valence en Beaune zijn lastiger. En een CCS adapter dacht ik niet nodig te hebben... Wel geprobeerd hier een afspraak te maken maar die is door de Corona omstandigheden gecanceld. Kreeg wel notitie erbij dat dan ook AP3.0 retrofit uitgevoerd zou worden omdat ik FSD heb. Dat vind ik nu even iets minder spannend.
 
Ik ben nu in Zuid Frankrijk met de S75D. Heen op 14 maart geen probleem, geen kip op de weg en alle laadplekken toegankelijk.
Terugweg kan penibel worden. Aix kan ik omzeilen maar Valence en Beaune zijn lastiger. En een CCS adapter dacht ik niet nodig te hebben... Wel geprobeerd hier een afspraak te maken maar die is door de Corona omstandigheden gecanceld. Kreeg wel notitie erbij dat dan ook AP3.0 retrofit uitgevoerd zou worden omdat ik FSD heb. Dat vind ik nu even iets minder spannend.
AP3 retrofit? Wordt dat in NL al uitgevoerd dan? Heb je een model 3 of een model S/X?