You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geen overbodige luxe, dat is (normaliter) best een drukke SuC.
Ik tot 2x nu niet op een rit van 80-100 km voor de SuC. Haalde ook de 250kW niet vanavond in Akersloot maar 203kW bij een start SoC van 6%.
Hoe kan je het aantal graden zien?Hoge laadsnelheden (130kW+ in mijn geval max 143kW) haal ik enkel als het pack tegen de 40 graden zit bij aankomst. Enkel een uur rijden is niet afdoende en het gaat ook om hoe. Het gaat er meer om dat er continue 180w+ verbruikt wordt met een totaal verbruik van zeg maar 40kWh om het pack lekker op temperatuur te krijgen en in de winter zelfs meer.
Let wel, dat is de ervaring met mijn S 2018. Preconditioning heeft bij mij de temperatuur nooit tegen de 40 graden aan gekregen. Wel circa 25 graden, wat in de kou altijd beter is dan 0 .
Hoe kan je het aantal graden zien?
Mijn MS haalt ook pas vanaf 10% de hoogst mogelijke laadsnelheid. Daaronder is het altijd iets minder. Het maakt niet uit of ik daarvoor een rit van meer of minder dan een uur heb gereden. Zelfs na 2 uur stevig doorrijden op de autobahn komt de piek pas bij een SoC boven de 10%.Voorverwarmen is niet altijd nodig, en ik heb nog al vaak gezien dat het vermogen geknepen lijkt onder de 10%.
Als je vertrekt uit Friesland heb je weinig aan deze SuC. Je eerste stop is al ver in DE. Het is altijd afwachting of te wel “Elon Time”Ik zit heel erg op de SUC in Klazienaveen te wachten. Dat zou precies langs mijn route naar Duitsland zitten. Heeft iemand er nog iets van gehoord?
SuC HildeMaar voor het eerst dus een gemixte V2 en V3 in NL. Zijn er in europa al andere gemixte SuC’s?
MartignyMaar voor het eerst dus een gemixte V2 en V3 in NL. Zijn er in europa al andere gemixte SuC’s?