Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb een model 3 en zie hem nog niet, in de app en de auto (loop nu met alles achter, ook de navi update nog niet ontvangen, sad)
Weet je zeker dat je internetacces van de WiFi waar je m3 contact mee maakt, werkt? Ik heb een keer meegemaakt dat mijn range-extender wel WiFi had, maar deze geen contact meer had met de router en dus geen internet meer aanbood.
 
  • Informative
Reactions: phrank
Heb een model 3 en zie hem nog niet, in de app en de auto (loop nu met alles achter, ook de navi update nog niet ontvangen, sad)
Ik heb ook een Model 3 en zie hem ook nog niet in de navigatie (ook niet na een reboot). Vanmiddag wel heerlijk geladen in Hengelo, om de batterijvoorbereiding toch te laten gebeuren de Emsbüren SuC als navigatiedoel opgegeven :)
 
Ik heb ook een Model 3 en zie hem ook nog niet in de navigatie (ook niet na een reboot). Vanmiddag wel heerlijk geladen in Hengelo, om de batterijvoorbereiding toch te laten gebeuren de Emsbüren SuC als navigatiedoel opgegeven :)
Volgens mij staat er ook een Allego paal bij VdV Hengelo. Laat de navigatie daarop navigeren, dan gaat de batterij voorverwarming ook aan.
 
  • Like
Reactions: mnno
Iets verlaat maar dan toch de werkzaamheden voor 16 superchargers bij vd Valk Sassenheim. Van Q1 naar Q2. Elon Time

F8F1A571-43BB-4161-9D2D-7D3B2B787174.jpeg
8652B77D-BB43-44EF-A387-1C8B3F6ED5A6.jpeg
3206D702-3333-4640-B650-1C2E9F699BBD.jpeg
AFD93F2C-5C56-4FEE-AE72-FF0B8AFC5CA5.jpeg