Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat ik wat Valk hotels door elkaar haal. Sorry.
Ik deed dat laatst bij Harderwijk ook hoor. Reed er langs met een niet Tesla en verbaasde me toen dat de SuC er niet stond. Na even nadenken bedacht ik me dat de SuC Harderwijk niet direct bij de Valk staat, in tegenstelling tot andere Superchargers in de buurt van Valken.

Heb er met de Tesla nog niet geladen dus ook eigenlijk geen idee of je er makkelijk lopend heen kan vanaf de SuC naar de Valk?
 
  • Funny
Reactions: Hbrink
Ik deed dat laatst bij Harderwijk ook hoor. Reed er langs met een niet Tesla en verbaasde me toen dat de SuC er niet stond. Na even nadenken bedacht ik me dat de SuC Harderwijk niet direct bij de Valk staat, in tegenstelling tot andere Superchargers in de buurt van Valken.

Heb er met de Tesla nog niet geladen dus ook eigenlijk geen idee of je er makkelijk lopend heen kan vanaf de SuC naar de Valk?
10 minuutjes lopen maar als je koffie wil, er zit een La Place op hetzelfde terrein als de SuC.
 
  • Like
Reactions: GeertB
IMG_5350.jpeg
Hebben Audi A5’jes een update gehad? Of heeft deze Zwitser een persoonlijkheidsstoornisje?🤔

SuC Badhoevedorp/Cor en Don
 
Geudmeuning,

Iemand bekend of er problemen zijn met SuC stalls bij De Witte Bergen / Eemnes?
Gisteravond even uit nood daar een paar % erbij geprikt om thuis te halen, maar hoger dan 33kWh kreeg ik niet uit de stall. Kwam daar aan met 12% soc.
Nog even een nieuwe sessie gestart op dezelfde stall, geen verbetering. Was ook niet echt druk, 6 à 7 wagens die aan het laden waren.
Stall in kwestie: 3A

Geen andere stall geprobeerd, maar mocht iemand ook problemen hebben met stall 3A dan ligt het niet aan de wagen. (Denk ik)

IMG_5355.jpeg


IMG_5356.jpeg
 
  • Informative
Reactions: Maarten
Geudmeuning,

Iemand bekend of er problemen zijn met SuC stalls bij De Witte Bergen / Eemnes?
Gisteravond even uit nood daar een paar % erbij geprikt om thuis te halen, maar hoger dan 33kWh kreeg ik niet uit de stall. Kwam daar aan met 12% soc.
Nog even een nieuwe sessie gestart op dezelfde stall, geen verbetering. Was ook niet echt druk, 6 à 7 wagens die aan het laden waren.
Stall in kwestie: 3A

Geen andere stall geprobeerd, maar mocht iemand ook problemen hebben met stall 3A dan ligt het niet aan de wagen. (Denk ik)

View attachment 946489

View attachment 946490
I think I have had this twice there.

Once it rectified itself in a few minutes (that was my first time supercharging and it was the beginning of our road trip, so I Was busy chatting with family)

The second time it happened I was really unhappy. I moved over to the next stall and imediately saw great speeds.

I thought I was at 3C and so I reported that on plugshare (and also have reported to Tesla via the app) but it might have been 3A.

1686656420857.png


Edit: Now that I think about it, it indeed was 3A. It was next to the walkway I see in the photo you shared.
 
  • Like
Reactions: Faiz71
Praktisch gezien staan er wel borden van Tesla dat die plekken bestemd zijn voor het laden (van die witte vierkante borden met een heel verhaal met “huisregels”). Maar dan moet de Audi rijder (m/v/x) het wel (kunnen) lezen. 😉