Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
FB_IMG_1557383378553.jpg
 
Oooh -- hij heeft na 17 dagen geen VIN voor een model dat opnieuw moet gehomologeerd worden. Wat een nieuws...

Die zou een twintig jaar geleden eens moeten geprobeerd hebben platen los te weken van de Dienst Inschrijvingen Voertuigen.

"I don't think this has happened before", zegt die andere. Ik denk dat je beter zegt "I don't think".
 
  • Like
Reactions: wooter and RvdVen
WoW Dacia wint van tesla, vanwege de trekhaak. Ik lig dubbel
'Journalisten' hebben over het algemeen oneigenlijke motieven, zoals:
- worden gesponsorred
- voelen zich bedreigd
- zijn jaloers
- zijn vooringenomen
- houden niet van / kunnen niet omgaan met vernieuwing
- ....

In die zin zijn het net echte mensen. Over het algemeen proberen ze deze motieven heimelijk verborgen te houden en ik zie vooralsnog geen reden waarom het voor deze man anders zou zijn. Maar hij lijkt zo openlijk opzoek naar een reden om Tesla te bashen dat ik denk dat er iets anders aan de hand is. Ik denk dat hij in werkelijkheid iets tegen Dacia heeft en een manier gevonden om Dacia nog eens te bashen. Zo van "Éindelijk is er iets waar een Dacia mee kan scoren". Zijn poging is echter zo goed gecamoufleerd dat het door de meeste lezers niet herkend zal worden.

Ik bedoel, zoiets moet het wel zijn. Toch? Want zo openlijk jezelf laten kennen, dat verwacht je zelfs van journalisten niet.

Overigens, als Dacia inderdaad wint van een Tesla dan zal het inderdaad zijn vanwege het 'toegestane trekgewicht' en zeker vanwege de uitkomst van het soort wedstrijd dat bovenaan het artikel wordt uitgebeeld :cool:

dummy_toppic-634.jpg
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Les 1 aan Geschiedenis studenten: besef dat alles geschreven is door een persoon met een mening. Oftewel geen enkele journalist is volledig objectief, en in alle artikelen zit wel iets van een mening/ervaring/gevoel verwerkt. Het is aan ons om te kijken wat we met de info doen en hoe we dit gebruiken om tot een eigen oordeel te komen.

Misschien heeft deze journalist wel een Dacia, en is hij er erg trots op. ;)