You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ze kunnen24 dingen doen met de autowipers.
1e is het standaard interval voor 'hoeveelheid regen' verkleinen.
2e is, 'hoeveelheid regen' algoritme verbeteren maar dat is lastig gezien de brandpuntsafstand waardoor regendruppels amper detecteerbaar zijn
3e in volgende generaties een standaardregen sensor opnieuw op de auto's plaatsen.
In dat geval had ie het al ontkracht - zijn Twitter is een officiëel communicatiekanaal van Tesla en mag dus niet inhoudelijk over producten op gelogen worden (...opzettelijk cq bewust).Elon maakt een grapje over Deep Rain en iedereen neemt het klakkeloos over.
Ik zou zeggen: BMWrijders: massaal de overstap maken dan... nu... waarom 2 jaar wachten ?Zo te zien heeft BMW erg veel last van de huidige aantrekkelijke bijtellingsregeling voor 0% emissie auto`s en dat zij daarin maar een zeer beperkt aanbod hebben (i3):
BMW i-Ready. Rijd elektrisch wanneer u er klaar voor bent - BMW.nl
Leuke uitspraak: BMW MAAKT LEASEN i-READY, vrij overstappen naar elektrisch zodra u er klaar voor bent.
Moet die laatste uitspraak niet zijn "vrij overstappen zodra wij over twee jaar een redelijk aanbod hebben..."
Ze kunnen 2 dingen doen met de autowipers.
1e is het standaard interval voor 'hoeveelheid regen' verkleinen.
2e is, 'hoeveelheid regen' algoritme verbeteren maar dat is lastig gezien de brandpuntsafstand waardoor regendruppels amper detecteerbaar zijn
3e in volgende generaties een standaardregen sensor opnieuw op de auto's plaatsen.
In se is het simpeler om een systeem dat sowieso regen moet herkennen, ook te hergebruiken om de ruitenwissers aan te drijven, en niet een extern component te kopen dat continu infrarood zit te schijnen door de voorruit om de refractie te meten.Toch ben ik voor KISS. Daar is het veranderen naar een deep learning systeem nou niet bepaald een voorbeeld van.
In se is het simpeler om een systeem dat sowieso regen moet herkennen, ook te hergebruiken om de ruitenwissers aan te drijven, en niet een extern component te kopen dat continu infrarood zit te schijnen door de voorruit om de refractie te meten.
Behalve dat dat simpele systeem eerst nog ontwikkeld moest worden.
Op mijn Peugeot 406 uit 1997 zat al een goed werkend systeem. Waarom moet dat dan nu nog ontwikkeld worden? Volgens mij is het niet echt rocket science al wordt dat er nu wel van gemaakt.
Mijn 206 uit 2000 zal dezelfde gehad hebben en werkte meestal prima. Bij slagregens, veel opspattend water of continu kleine druppeltjesregen die meer waait dan valt moest ik ook met het handje instellen. Precies de dingen die nu ook nog fout gaan omdat ze inherent moeilijk te zien zijn voor een simpele sensor bovenin de ruit. Ideale case voor een NN die het wel kan leren op basis van wat ie in de omgeving ziet.Op mijn Peugeot 406 uit 1997 zat al een goed werkend systeem.