Die prijsverlagingen helpen uiteraard niet. Restwaarde, ze zijn wel heel voorzichtig.
60 x 936,- = 56K, dan weet ik al genoeg.
Lease van de model 3 is kunstmatig hoog, te hoge prijs model 3 in NL (kijk maar naar Duitsland, stukken goedkoper geworden), in NL zijn ze juist z'n 2K duurder geworden de afgelopen maanden. De LM doet daar nog een schepje bovenop. Allemaal door de 8% en de schaarste dit jaar van leverbare LR EV's rond de 50K.
De 4% EV's zijn niet aan te slepen dit jaar en daar maken ze gebruik van. Het kan dus doen ze het........
Déjà vu met de outlander PHEV in 2013, z'n 52K voor een bak die 1 jaar daarover niemand zou kopen in benzine uitvoering, maar ja 0% (en mia/vamil)..... run op die bakken, mensen die boten volgenden, de dealers gek belden of ze hem nog in 2013 kregen, in 2014 (7%) voor 5-10K boven nieuwprijs verkocht werden......