You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De klacht is dan ook dat met een defecte eMMC niet meer geladen kan worden. En dan ga je vanzelf stilvallen.
China is ook ontzettend groot en heeft in absolute aantallen ook veel rijke mensen die graag een westerse auto rijden. Daar ligt een enorme markt voor Tesla, ook gezien de milieu aspecten.
bij de les blijven héTesla’s blijken ingebouwde tijdbom te hebben - VROOM.be
Weet iemand hier iets meer over?
En nog meer stemmingmakerij op Privacy settings
De wereld vergaat blijkbaar als je na 7 jaar geen onderhoud, geen oliewissels, distributieriemen, koppakkingen, bougies of radiator vervangen een keer een onderdeel moet vervangen dat neerkomt op een computer met een groot scherm.
Kan aan mij liggen maar mijn laptops zijn duurder dan 1600 euro en hebben het nog nooit 7 jaar volgehouden. Complimenten aan die hardware van Tesla.
Mijn MacBook Pro 17" is van voorjaar 2009, wordt over drie maanden dus 11 jaar oud. Is mijn dagelijkse computer, volledig op snelheid met 2.93 MHz Intel Core2 Duo en 1 TB SSD. 1 jaar geleden, na 10 jaar, een nieuwe accu erin die nu op 102% gezondheid staat.En nog meer stemmingmakerij op Privacy settings
De wereld vergaat blijkbaar als je na 7 jaar geen onderhoud, geen oliewissels, distributieriemen, koppakkingen, bougies of radiator vervangen een keer een onderdeel moet vervangen dat neerkomt op een computer met een groot scherm.
Kan aan mij liggen maar mijn laptops zijn duurder dan 1600 euro en hebben het nog nooit 7 jaar volgehouden. Complimenten aan die hardware van Tesla.
Is het dan niet aan de autobouwer om daar rekening mee te houden?Het gaat om auto's van tegen de 7 jaar oud, computers worden in de regel in 3~4 jaar economisch afgeschreven en in 5~6 jaar praktisch. 11 jaar is bijzonder oud voor een computer en op geen enkele manier 'verwachte levensduur', wat ook spreekt uit dat je hem kunstmatig de levensduur hebt verlengd door een onderdeel te vervangen dat duurder is dan de dagwaarde.
Je laptopje wordt ook niet dagelijks kilometers door weer en wind vervoerd in temperaturen doorlopend varierend van -15 tot 70 graden en luchtvochtigheden tussen de 10% en 98%, dat is ook niet zo goed voor electronica. Het is in zoverre wonderlijk dat na 7 jaar de writes op de eMMC het eerste fundamentele probleem lijkt te zijn, en de vraag daarbij zich aandringt of men in 2011 afdoende kon voorzien hoeveel de software in latere jaren zou gaan loggen na de introductie van Autopilot e.d. Mijn complimenten voor de engineers.
Net als een distributieriem in een ICE of andere onderhoudszaken? De MS uit die tijd is gebouwd met de spec's van toen. Dat het beter kan is voor iedereen nu duidelijk. Zeker na de steeds zwaarder wordende software. Dat dit issue voorkomt vind ik, dat Tesla er NU rekening mee moet houden (eigenlijk bij het optreden van de issue) . Bij de eerste build kan ik me voorstellen dat zoiets meekomt in het design.Is het dan niet aan de autobouwer om daar rekening mee te houden?
Als je iets voor een auto bouwt dan moet dit ook bestand zijn tegen alle omstandigheden die auto's met zich meebrengen.
Er kan altijd iets kapot gaan maar een uitleg dat het niet bestand is tegen de temperatuurschommelingen of trillingen die een auto met zich meebrengt daar moeten ze niet mee afkomen bij mij.