Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Morgen weer een nieuwe aflevering van de serie EV-bashen: In RadarTV een item over de gevaren van elektrische auto's in parkeergarages. En dan te bedenken dat onder het kantoor van de veiligheidsregio Rotterdam (in het World Port Center) maar liefst 60 laadpalen van Allego staan.

World Port Center | Rotterdam | Energietechniek | Project

Zegt het voort (op Twitter c.a.) tijdens en na die aflevering.......
 
Morgen weer een nieuwe aflevering van de serie EV-bashen: In RadarTV een item over de gevaren van elektrische auto's in parkeergarages. En dan te bedenken dat onder het kantoor van de veiligheidsregio Rotterdam (in het World Port Center) maar liefst 60 laadpalen van Allego staan.

World Port Center | Rotterdam | Energietechniek | Project

Zegt het voort (op Twitter c.a.) tijdens en na die aflevering.......
Gevaren van elektrische aurto's?

 
Mijn ervaring is dezelfde als iemand in een ander draadje postte: vooraleer ik een Tesla had, kwam de opbrengst van zijn zonnepanelen precies overeen met 100% van huishoudelijk verbruik (vier inwoners); dat verbruik is sedert de komst van de Tesla verdubbeld. Dus 1 Tesla = 1 huis in mijn geval (ik rijd zo'n 50.000 km/jaar).
 
Morgen weer een nieuwe aflevering van de serie EV-bashen: In RadarTV een item over de gevaren van elektrische auto's in parkeergarages. En dan te bedenken dat onder het kantoor van de veiligheidsregio Rotterdam (in het World Port Center) maar liefst 60 laadpalen van Allego staan.

World Port Center | Rotterdam | Energietechniek | Project

Zegt het voort (op Twitter c.a.) tijdens en na die aflevering.......
Je bedoelt Kassa:
https://www.bnnvara.nl/kassa/artike...nduidelijkheid-over-wachtwoorden-ticketmaster
 
  • Like
Reactions: Johanvcr