Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Elon heeft op Twitter aardig druk gezet...
Login on Twitter
Met als reactie van burgemeester Mei van Fremont
Fremont


Voorlopige tussenstand van alle pers en Twitter nadat Alameda County het eerst met de ogen heeft geknipperd:

Ruim 1 miljoen volgers op Twitter er bij.

Enthousiasme vanuit Fox News (met sterk republikeinse achterban):
California Tesla worker thanks Elon Musk after reopening despite coronavirus

Power house waardering door CNN (met sterk democratische achterban):
Tesla was unprofitable for years, but now it's poised to become a powerhouse - CNN

Plus Colorado en Texas die smeken om Tesla te mogen huisvesten.

Plus een enorme hoeveelheid publiciteit wereldwijd.

Heb ik iets gemist?
 
  • Like
Reactions: Klaas
Als er iemand ideeën zoekt voor een nieuwe wrap op zijn Model X:

Jim Bridenstine on Twitter

EX7H4Y5XsAUGgxx
 
Dat is inderdaad niet zoals het hoort, maar zelf ben ik best tevreden met de brouwkwaliteit.
En zoals het artikel al aangeeft hebben andere merken ook problemen:
Overigens is Tesla niet de enige fabrikant waarbij dit is gebeurd. Onder meer Ford heeft in de Verenigde Staten problemen gehad. Kopers van de Ford Fusion - een sedan die overeenkomsten heeft met de Mondeo - rapporteerden loszittende stuurwielen. Ford zag zich genoodzaakt om in 2018 bijna anderhalf miljoen auto's terug te roepen.
 
Volgens Volkskrant journalist Bard van de Weijer staat Elon Musk er met $39 miljard prive bezit " er financieel wankel voor"
Sorry voor late reactie, maar "Volgens Volkskrant journalist Bard van de Weijer" is volkomen verkeerd. Hij schrijft "Musk mag op papier dan zo’n 39 miljard dollar waard zijn, toch staat zijn financiële gezondheid er wankel voor, stelt de WSJ." Let wel op in wiens mond je woorden legt.
 
Sorry voor late reactie, maar "Volgens Volkskrant journalist Bard van de Weijer" is volkomen verkeerd. Hij schrijft "Musk mag op papier dan zo’n 39 miljard dollar waard zijn, toch staat zijn financiële gezondheid er wankel voor, stelt de WSJ." Let wel op in wiens mond je woorden legt.

Maakt niet uit, het is belachelijk. Elon kan gemakkelijk direct voor miljoenen aan aandelen verkopen.
Of om nog maar te zwijgen van zijn loon / voordelen bij SpaceX.

Als Elon er wankel voor staat, dan vraag ik me af wat ik dan wel niet meemaak :/
 
  • Funny
Reactions: ramonneke
Maakt niet uit, het is belachelijk. Elon kan gemakkelijk direct voor miljoenen aan aandelen verkopen.
Of om nog maar te zwijgen van zijn loon / voordelen bij SpaceX.

Als Elon er wankel voor staat, dan vraag ik me af wat ik dan wel niet meemaak :/

Toch kan het wankel zijn. Je weet niet wat hij aan de andere kant aan kredieten heeft. En als die 39 miljard dan de waarde is van zijn aandelenbezit in Tesla, dan kan hij bij een faillissement van Tesla zelf ook failliet gaan.

En met de huidige crisis is er geen autoproducent die 100% zeker niet om gaat vallen.