Hoeveel batterij had ie opt einde nog over?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel batterij had ie opt einde nog over?
Hoeveel batterij had ie opt einde nog over?
Volgens mij is dat een parodie site zoals The Onion en De Speld.STOM: Vrouw gebruikt elektrische auto om telefoon op te laden
Ik snap het artikel niet (was nieuwssuggestie van Google want ik ken de site niet).
Wat is er nu zo stom aan het opladen van je telefoon in je wagen?
Zal wel iets met hun beoogde publiek te maken hebben.STOM: Vrouw gebruikt elektrische auto om telefoon op te laden
Ik snap het artikel niet (was nieuwssuggestie van Google want ik ken de site niet).
Wat is er nu zo stom aan het opladen van je telefoon in je wagen?
Wat betekent dit voor mijn MS 75 AWD van mei vorig jaar, zonder CCS? Niks??Tesla verhoogt piekvermogen van Europese Superchargers naar 150kW
Tesla gaat vanaf volgende week de Europese Supercharger-infrastructuur van een update voorzien. De aanwezige V2-Superchargers zijn volgens Tesla nog beperkt tot laden met 120kW, maar dat wordt opgevoerd naar 150kW.
Tesla geeft aan dat de meeste rijders een algehele verbetering van de laadefficiëntie en pieklaadsnelheden zullen zien, al kan het exacte piekvermogen per auto verschillen. Dat hangt namelijk af van de capaciteit en de levensduur van de accu, de laadstatus en de buitentemperatuur. Eerder sprak Tesla nog over een certificering van 145kW voor de V2-Superchargers, maar dat is nu dus opgevoerd naar maximaal 150kW.
Alle nieuwe Model S en X-modellen, en de Model 3 Long Range en Performance kunnen laden met 150kW. Om gebruik te kunnen maken van het verhoogde vermogen hebben Tesla-eigenaren in ieder geval firmware-versie 2019.16.4 of nieuwer nodig.
Er is in Europa een klein aantal Superchargers die niet direct het piekvermogen van 150kW ondersteunen. Deze laadlocaties krijgen kleine verhogingen tot 138kW. Het is onbekend welke Superchargers in Europa dit betreft.
Tesla heeft overigens ook een nieuwe V3-Supercharger ontwikkeld die 250kW piekvermogen kan leveren. De Model 3, X en S krijgen updates om laden met 250kW aan te kunnen. Deze flinke verhoging wordt mogelijk door een nieuw, met vloeistof gekoeld kabelontwerp; de V2-Superchargers gebruiken luchtgekoelde kabels. De eerste V3-Superchargers verschijnen deze zomer in Europa.
Niet, het 75 pack krijgt al het maximale vermogen zo ver ik weet.Wat betekent dit voor mijn MS 75 AWD van mei vorig jaar, zonder CCS? Niks??
Met het nodige AD cynisme een artikel over de zonnepanelen die voor wat onrust zorgen
Privacy settings
Net als zijn elektrische auto’s blijken die zonnepanelen ook weleens spontaan vlam te kunnen vatten.
Klopt! Het AD en journalistiek is een onbekende combinatie. Valt me nog mee dat ze niet hebben gerefereerd aan de Autopilot crashes (user errors??), zal ze niet op ideeën brengenEn met natuurlijk een stukje ongefundeerde onzin erin. Niets vat spontaan vlam, er is altijd een oorzaak.
En met natuurlijk een stukje ongefundeerde onzin erin. Niets vat spontaan vlam, er is altijd een oorzaak.