Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Heerlijk zo’n onderzoek : DPG Media Privacy Gate

Tesla wordt niet vermeld. Wel de modellen waarmee je dan in de garage staat en daar dan de goedkoopste in onderhoud gekozen ?

Ik snap dit niet, zijn de andere merken dan echt zo slecht? Ik heb het Service center 2x gezien:
Bij bezoek aan de showroom en om de auto op te gaan pikken. Ik heb net 7 euro betaald voor een bus ruitenwisservloeistof…
Het uurtarief van € 160pu dat Tesla rekent is wel echt bezopen.
Alleen als je er nooit hoeft te zijn is dat natuurlijk weer niet relevant. Ik heb in ruim 3 jaar slechts € 600 onderhoud gehad.
 
Het uurtarief van € 160pu dat Tesla rekent is wel echt bezopen.
Alleen als je er nooit hoeft te zijn is dat natuurlijk weer niet relevant. Ik heb in ruim 3 jaar slechts € 600 onderhoud gehad.
Of als je herstellingen hebt met fix price. Al 2 deurklinken vervangen door ranger. Telkens 305€. Thuis op de oprit. Ongeveer een uur werk. Met verplaatsingskosten en verplaatsingstijd inbegrepen, lijkt mij dat dan weer goedkoop.
idem voor de CCS upgrade.
 
Het uurtarief van € 160pu dat Tesla rekent is wel echt bezopen.
Ja, want op mijn laatste factuur van oktober 2020 staat een uurtarief van €110.

1632674754826.png
 
Waking up....

Echt op dat nu.nl komen enkel henk en ingrid reaguurders. Zo noemt men dat toch?
 
  • Informative
Reactions: jpvdheijn
Bj
Heeft dit al de revue gepasseerd?

Bjorn Nyland had dat in 2016 ook al gedaan en velen na (en misschien vóór) hem.
Tesla raadt het af met volgens mij ook verval van garantie, maar ken de exacte reden niet.

Uit 2016: