Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Very small thing here, not big fan of modifications (it's already tough to afford this car, can't spend much on it!)
Tired of fingerprints and sun reflection in the eyes, I decided to go with a ABS cover for the center console.
It's hard plastic, not vinyl wrap.

Unfortunately I was not perfect in attaching it, so the the gap on the top part is not perfectly aligned but hey, now is similar with the rest of the car :D
 

Attachments

  • photo5978921551132734455.jpg
    photo5978921551132734455.jpg
    125.3 KB · Views: 92
  • photo5978921551132734454.jpg
    photo5978921551132734454.jpg
    158.6 KB · Views: 74
Very small thing here, not big fan of modifications (it's already tough to afford this car, can't spend much on it!)
Tired of fingerprints and sun reflection in the eyes, I decided to go with a ABS cover for the center console.
It's hard plastic, not vinyl wrap.

Unfortunately I was not perfect in attaching it, so the the gap on the top part is not perfectly aligned but hey, now is similar with the rest of the car :D
It looks like you made it to good. It fit beter the the rest. 😂
 
Nou hier is dan de volgende modificatie al. 😁 Bodykit erop van Artisan Spirits! Heel erg lang op moeten wachten. Daarna ook nog laten spuiten in zijdeglans zwart (zoals de chrome delete en strepen) en wat details in zijdeglans brons (zoals de velgen). Ook de logos zijn in dezelfde bronzen kleur gespoten, achter heb ik nu de Tesla letters zitten. 😃 Enige wat nog ontbreekt is de achterspoiler. Daar was helaas een probleem mee dus ik ben nu weer aan het wachten op een nieuwe die ze me gaan sturen. Volledige auto heeft gisteren ook een glascoating erop gekregen. Wat extra bescherming voor de wrap en bodykit, maar vooral ook gedaan om het poetsen wat makkelijker te maken. 😉 Maar qua exterieur is die eigenlijk nu wel redelijk af. Staan nog wel wat dingen op de planning maar weet nog niet precies wanneer. 🤔

Voor nu alleen even deze 'reveal' video, over paar dagen heb ik wel wat foto's met betere kwaliteit. Moet deze nog eerst wat bewerken. 😋

 
Nou hier is dan de volgende modificatie al. 😁 Bodykit erop van Artisan Spirits! Heel erg lang op moeten wachten. Daarna ook nog laten spuiten in zijdeglans zwart (zoals de chrome delete en strepen) en wat details in zijdeglans brons (zoals de velgen). Ook de logos zijn in dezelfde bronzen kleur gespoten, achter heb ik nu de Tesla letters zitten. 😃 Enige wat nog ontbreekt is de achterspoiler. Daar was helaas een probleem mee dus ik ben nu weer aan het wachten op een nieuwe die ze me gaan sturen. Volledige auto heeft gisteren ook een glascoating erop gekregen. Wat extra bescherming voor de wrap en bodykit, maar vooral ook gedaan om het poetsen wat makkelijker te maken. 😉 Maar qua exterieur is die eigenlijk nu wel redelijk af. Staan nog wel wat dingen op de planning maar weet nog niet precies wanneer. 🤔

Voor nu alleen even deze 'reveal' video, over paar dagen heb ik wel wat foto's met betere kwaliteit. Moet deze nog eerst wat bewerken. 😋


Wat hem naar mijn idee nog mooier zou maken, maar dat is een persoonlijk iets, is luxe kentekenplaten :cool:
 
Bedankt @NL-Richard @Hbrink @adjego! 😃 Zelf ook echt blij met het resultaat van de wrap en nu de combinatie met de bodykit. Wou dit al zo lang doen. 😉 Hoop alleen dat ik de achterspoiler snel binnen krijg, dat gaat hem echt af maken. 😁

Wat betreft de luxe kentekenplaten, daar heb ik zeker al over nagedacht. Kan ik gewoon naar elk willekeurig punt waar kentekenplaten gemaakt worden om deze te krijgen? Nog nooit zo'n luxe platen gehad, geen idee hoe ze die maken. Enige nadeel lijkt me wel dat ze lastiger te poetsen zijn. 😅 Maarja, staat wel veel mooier inderdaad.
 
Die Artisan bodykit is veruit de mooiste die om de markt is. Agressief maar toch ook nog subtiel, zeker de splitter en de skirts. Heb deze ook al een tijdje op het oog maar ben geen zo'n fan van de diffuser, voor mij iets te opvallend. Die bronzen accenten zijn ook geslaagd, alles komt mooi samen.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Bedankt @NL-Richard @Hbrink @adjego! 😃 Zelf ook echt blij met het resultaat van de wrap en nu de combinatie met de bodykit. Wou dit al zo lang doen. 😉 Hoop alleen dat ik de achterspoiler snel binnen krijg, dat gaat hem echt af maken. 😁

Wat betreft de luxe kentekenplaten, daar heb ik zeker al over nagedacht. Kan ik gewoon naar elk willekeurig punt waar kentekenplaten gemaakt worden om deze te krijgen? Nog nooit zo'n luxe platen gehad, geen idee hoe ze die maken. Enige nadeel lijkt me wel dat ze lastiger te poetsen zijn. 😅 Maarja, staat wel veel mooier inderdaad.
Kan bij Brezan. Rijdt er heen met je kentekencard, je pulkt ter plaatse je platen er af. Als je ze er inlevert, maken ze direct de platen met oplegletters. Die klik je er gemakkelijk weer in terug.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Die Artisan bodykit is veruit de mooiste die om de markt is. Agressief maar toch ook nog subtiel, zeker de splitter en de skirts. Heb deze ook al een tijdje op het oog maar ben geen zo'n fan van de diffuser, voor mij iets te opvallend. Die bronzen accenten zijn ook geslaagd, alles komt mooi samen.

Yep vind ik ook, daarom dat ik voor deze gekozen heb. 😁 Alleen die dingetjes rond de mistlampen vond ik niet zo mooi dus die heb ik achterwege gelaten. De meesten doen deze bodykit spuiten/wrappen in dezelfde kleur als de rest van de auto. Dat maakt hem wat minder agressief, maar vind dat toch ook best mooi op zich. Met het zwart zoals ik het nu heb staat het inderdaad wat agressiever. 😉 Maar is ook inderdaad niet too much, zoals sommige andere bodykits. Moet wel nog gewoon mooi blijven natuurlijk. 😋 Diffuser kun je altijd nog een andere voor pakken, van Maxton Design ofzo. Die zijn nog wat subtieler. Je hebt gelijk dat deze diffuser wat opvallender is dan de andere delen. Maar ik vind het persoonlijk juist het mooiste deel van de bodykit. 😃 Begrijp wel dat dit niet voor iedereen is. Zo heb je ook nog die Vorsteiner diffuser die echt het toppunt van agressief en opvallend is. Dat vind ik dan ook weer net een beetje te veel.

En bedankt! Ben ook echt blij hoe het staat nu met de bronzen accenten. Dat is een beetje het thema van mijn auto nu, blauw, brons en zwart. 😉 Had met alleen de logos nog net wat te weinig brons erin zitten dus wou het gewoon eens proberen op de bodykit. 😁 Gelukkig heeft het ook echt goed uitgepakt.

Kan bij Brezan. Rijdt er heen met je kentekencard, je pulkt ter plaatse je platen er af. Als je ze er inlevert, maken ze direct de platen met oplegletters. Die klik je er gemakkelijk weer in terug.

Ah mooi, bedankt! Zal wel eens kijken dan binnenkort. 😃
 
En dan de kentekenplaten met klittenband op de auto. Strakker kan niet.
Amazon.de

Als ik tijd vind plaats ik foto’s.

Ziet er zeker leuk uit maar ben bang dat je ze makkelijk verliest zo. En makkelijk eraf te halen door mensen met minder goede bedoelingen. Dan krijg je zo'n lelijke 1 erop te staan. Dan heb ik zelf liever toch gewoon een kentekenhouder en de kentekenplaat vast op de auto. 😉
 
Over dat kenteken bij een Model 3. Ik stoor me er aan dat het eigenlijk alleen in het midden vast zit. En dat de zijkanten er een soort los voor hangen en zwabberen. Ik vind het het mooist als een kenteken helemaal strak op de auto zit. Aan alle kanten.

Aan de achterkant is dat eenvoudig te doen. Ik heb de kentekenhoes direct en helemaal strak op de achterklep geplakt (en de twee schroeven gebruikt). Die soort ‘adapter’ van Tesla heb ik niet gebruikt.

Aan de voorkant kan dat niet vanwege de vorm van de bumper. Een normaal kenteken zit aan de zijkanten dus altijd een soort los.

Dacht ik. Totdat iemand hier iets over klittenband schreef. Ik zocht daar op en kwam toen op een Duits forum terecht. Daar zag ik dat je het kenteken aan de voorkant een stukje hoger moet plaatsen. En dan kun je ‘m helemaal strak monteren. Dat ziet er goed uit. Meer info en foto’s: Nummernschilder. Ik vind het alleen wat ‘kaal’ zo zonder hoes. Maar ik denk dat dit met hoes ook moet kunnen.