Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuwe supercharger wordt gebouwd langs de A1 bij Apeldoorn (hotel de Cantharel/ van der Valk):
Tesla-supercharger-Apeldoorn.jpg
 
Als ik met scheelwordende ogen toggle tussen de twee overzichtpagina's van Tesla Superchargers...dan lijkt het erop dat er nog drie extra locaties bijkomen (los van Apeldoorn).

Met geknepen ogen, lijkt het erop dat Joure, Utrecht en iets richting Den Haag nog op het programma staan dit jaar.... :)
 
  • Like
Reactions: Tampert
Als ik met scheelwordende ogen toggle tussen de twee overzichtpagina's van Tesla Superchargers...dan lijkt het erop dat er nog drie extra locaties bijkomen (los van Apeldoorn).

Met geknepen ogen, lijkt het erop dat Joure, Utrecht en iets richting Den Haag nog op het programma staan dit jaar.... :)
Utrecht zou ik dan wel erg fijn vinden! Lekker dichtbij huis :)
 
  • Like
Reactions: HWS
Sowieso zoveel mogelijk superchargen, want dan heeft Tesla door dat er veel vraag naar is en worden er veel bijgeplaatst ;)

(niet heel serieus, ik supercharge eigenlijk alleen als het echt nodig is, hooguit dat ik iets meer charge dan noodzakelijk om even een pizza/koffie/hamburger weg te krijgen)
 
ik had gehoopt door niet meer te hoeven tanken ook nog af te vallen. Het aanbod van gemaksvoedsel is tegenwoordig overweldigend aan de snelwegen. Men bereidt zich vast voor op een toekomst zonder omzet uit brandstof lijkt wel. Om diezelfde reden ook liever niet Superchargen.

Dat lukt aardig maar helaas zonder noemenswaardig effect op mijn gewicht :mad:
 
Ik moet zeggen dat ik wel heel blij ben met het enorme aanbod van SuC's. Je hebt nu zelfs keuze welke je neemt in plaats van bij die ene locatie te MOETEN laden omdat je anders leeg raakt. Afgelopen weekend even naar Parijs op en neer geweest en ik kon kiezen uit een aantal opties.
Luxe hoor...
 
Ik moet zeggen dat ik wel heel blij ben met het enorme aanbod van SuC's. Je hebt nu zelfs keuze welke je neemt in plaats van bij die ene locatie te MOETEN laden omdat je anders leeg raakt. Afgelopen weekend even naar Parijs op en neer geweest en ik kon kiezen uit een aantal opties.
Luxe hoor...

En de keuze om snel verder te gaan naar de volgende (profiteren van hoge laadsnelheid in eerste helft van de batterij) of verder door te laten (en te profiteren van faciliteiten ter plaatse, zoals de iPad-achtige schermpjes die de Mc in Mogendorf heeft neergezet waardoor ik de kinderen niet snel mee krijg en we daardoor dan maar Wertheim overslaan).
 
  • Like
Reactions: dvroegop