You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En geldt de MIA aftrek nog wel bij aankoop in DE? Is ook ruim euro 5000 netto...
Als je de deal gemaakt hebt levert hij de auto met een 5-daags Duits kenteken.
Daarmee kun je vanuit DE naar Nederland rijden en naar de RDW gaan voor de invoering.
Vanaf de grens loop je dan wel het risico op een stevige boete. In NL is het rijden met een vijfdaags Duits kenteken (Kurzzeitkennzeichen) sinds 2015 niet meer toegestaan. De boete is 450 euro en een naheffing.
Vanaf de grens loop je dan wel het risico op een stevige boete. In NL is het rijden met een vijfdaags Duits kenteken (Kurzzeitkennzeichen) sinds 2015 niet meer toegestaan. De boete is 450 euro en een naheffing.
Ik vraag mij dan af in hoeverre dat allemaal wel in overeenstemming te brengen is met Europese regelgeving.
Koop je 'm toch van/via een importeur als je denkt dat dat beter is?Wel erg jammer dat dit nu gebeurt. Zo een groot prijsverschil tussen ons en de buren....
Ik zie voor autohandelaren al een hele business opbloeien.
Importeren uit Duitsland is een optie, maar vraag me af of de financiering (in mijn geval ABN) hiermee wel akkoord gaat.
Ik kom nu op 58k uit. Was eerst nog 60k.Klopt het nou dat de basisprijs van de LR niet gewijzigd is ?
Dus alleen de SR+ en P versies ?
er zit 2k umweltbonus in de prijs. Ik zou even goed kijken of je daar recht op hebt via een handelaar. Daarnaast scheelt de btw vs. mwst ook 2%. Als de btw hier aftrekbaar is maakt dat dus niet uit. Kan niet zien of de aankoopkosten erbij in zitten. Is ook zo rond de 1k. Verklaart samen dus zo'n 4k van het verschil.Koop je 'm toch van/via een importeur als je denkt dat dat beter is?
Als ik de umweltbonus en btw verschil meetel dan is de AWD in Duitsland 6k euro goedkoper!er zit 2k umweltbonus in de prijs. Ik zou even goed kijken of je daar recht op hebt via een handelaar. Daarnaast scheelt de btw vs. mwst ook 2%. Als de btw hier aftrekbaar is maakt dat dus niet uit. Kan niet zien of de aankoopkosten erbij in zitten. Is ook zo rond de 1k. Verklaart samen dus zo'n 4k van het verschil.
Binnen een paar dagen ontvang je de kentekenkaart in de bus.
Interessant! Bijtelling is dan gebaseerd op de Duitse prijs plus NL BTW?
Vanaf de grens loop je dan wel het risico op een stevige boete. In NL is het rijden met een vijfdaags Duits kenteken (Kurzzeitkennzeichen) sinds 2015 niet meer toegestaan. De boete is 450 euro en een naheffing.
Naheffing bpm? Op een EV?
Je hebt gelijk, naheffing nul. Dan dus slechts de boete van 450 euro.