Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie : laden in Duitsland wordt Stau aan de SUC

This site may earn commission on affiliate links.
De grootste fout is eigenlijk dat dit jaar regio Zuid en Midden vakantie hebben in de carnavalsweek (gelijk met de Duitsers dus).

De afgelopen jaren was het alleen regio Zuid. Deze keuze zorgt autonoom al voor een verdubbeling.

Ondanks de ruime verdubbeling van het aantal Tesla’s verwacht ik niet dat er ook een verdubbeling optreedt in het aantal Tesla’s waarmee naar de wintersport zal worden gegaan. Ik vermoed dat veel nieuwe Tesla rijders daar toch teveel schroom voor hebben, mede vanwege alle berichtgeving.

Vorig jaar was het met de wintersport geen probleem. Ik verwacht dit jaar simpelweg één regio waar het een probleem gaat zijn, naast Frankrijk natuurlijk, want daar is de dichtheid nog niet op orde.

Ben benieuwd. Al is het maar één SuC lokatie waar een serieuze wachtrij ontstaat: de pers zal het breed uitmeten met veel leedvermaak.

Terwijl je feitelijk gewoon Netflix kijkt, wat half Nederland ziet als het hoogtepunt van hun dag. ;)

Er is geen carnavalsvakantie in Duitsland. Scholen in NRW hebben maandag (en sommige dinsdag) vrij. In Hessen is er wel een soort van Carnavals/Februarivakantie maar die is al volgende week.
 

Flinke gele rand heeft Dirk! :) Misschien is het een idee dat we alle doemdenkers genadeloos afstraffen door gewoon met z'n allen thuis te blijven volgende week en dan heel social media bombarderen met plaatjes van rustige SuC's? Ik zal dan wel de taak op mij nemen om als enige NL/BE Tesla rijder naar Oostenrijk te rijden om te checken of jullie inderdaad allemaal thuis gebleven zijn! :)
 
Tot nu toe goed kunnen laden, Dettelbach 12/18 beschikbaar
AD8A0C2E-9BE0-44FC-9FE2-852DFDE6FB04.jpeg
 

Attachments

  • 7B630141-FE61-4CA1-98C5-BB7A2728DD73.jpeg
    7B630141-FE61-4CA1-98C5-BB7A2728DD73.jpeg
    538.3 KB · Views: 30