CJA Hulskamp
MY LR Blue
Ik reken met 100 km/h gemiddeld@SparkyM3LR4WD Wat was je totale reistijd over die 1100 km? Ik ben benieuwd wat de gemiddelde snelheid is die je inclusief laden haalt met een M3.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik reken met 100 km/h gemiddeld@SparkyM3LR4WD Wat was je totale reistijd over die 1100 km? Ik ben benieuwd wat de gemiddelde snelheid is die je inclusief laden haalt met een M3.
Ik reken met 100 km/h gemiddeld
Ik hoop het voor je maar iets zegt me dat dit niet klopt!! Want je krijgt in Italië wel waarschuwingen als laden bijna klaar is waarin wordt gedreigd met de idle feeWij zijn naar noord italie gereden via Duitsland en Oostenrijk. Het was druk maar nergens te druk of geen plek.
Wat mij wel opvalt is dat de suc in Italy gratis is en alle andere landen wordt er gewoon kosten gerekend. M3 via leaseplan. Zie screenshots
Ook op de CC afrekening zie ik de geen rekening van de Suc in Italy
Zowel op woensdag 21 augustus 2019 als zaterdag 31 augustus 2019 langs diverse SC's van Tesla geweest in Duitsland vanwege een trip naar Zwitserland en weer terug. De meeste SC's lagen er verlaten bij. Incidenteel stond er een enkele Tesla. Geen enkel probleem gehad met laden of wachten. Wat wel vervelend is, is dat een aantal van de SC's in het westen van Duitsland relatief ver van de snelweg liggen, vaak op een soort van verlaten industrieterrein en dan hooguit met een Mc Donald o.i.d. in de buurt. Absoluut niet prettig pauzeren zo.
Wat dat betreft is Ionity een stuk prettiger om te laden, vaak bij een Raststätte.
Ik heb de volgende SC's gehad:
Erftstad: droevige omgeving
Waldlaubersheim: prima, met winkel en restaurant
Kappel-Grafenhausen: gaat, maar ook niet veel te doen of te halen
Bruchsal: nooit meer, wat een rotomgeving en niets te beleven, behalve een kleine McDonalds.
Waldlaubersheim is wat mij betreft de enige aanrader, qua omgeving, eten en drinken en wat tijdverdrijf.
Ik hoop het voor je maar iets zegt me dat dit niet klopt!! Want je krijgt in Italië wel waarschuwingen als laden bijna klaar is waarin wordt gedreigd met de idle fee
Piacenza. Tot verleden jaar was het daar ook erg rustig. Dit jaar heel veel m3'sIdle fee bij Brennero? Daar sta je anders 9 vd 10 keer alleen te laden, dus dat is een overbodige waarschuwing.
Idle fee is iets anders dan betalen voor laden. Idle fee is voor het niet overmatig bezet houden van de laadpaal.Ik hoop het voor je maar iets zegt me dat dit niet klopt!! Want je krijgt in Italië wel waarschuwingen als laden bijna klaar is waarin wordt gedreigd met de idle fee
Dat is zo. Maar het zou raar zijn dat je geen rekening krijgt voor het laden maar wel voor het bezet houden van een laadplek. Maar we zullen het nooit te weten komen!Idle fee is iets anders dan betalen voor laden. Idle fee is voor het niet overmatig bezet houden van de laadpaal.
Ik vraag me af hoeveel mensen zich hier al mee bezig houden? Wij gaan in de carnavalsvakantie naar Oostenrijk, het kan toch inderdaad niet anders dan dat het ontzettend druk gaat worden bij de fastchargers? Ben echt benieuwd wat we tegen gaan komen, en of het misschien zelfs mee valt... zou interessant zijn om te zien hoeveel leden van hier die specifieke week al gaan...
Juist terug van Sölden, altijd minder dan 50% bezet.Ik vraag me af hoeveel mensen zich hier al mee bezig houden? Wij gaan in de carnavalsvakantie naar Oostenrijk, het kan toch inderdaad niet anders dan dat het ontzettend druk gaat worden bij de fastchargers? Ben echt benieuwd wat we tegen gaan komen, en of het misschien zelfs mee valt... zou interessant zijn om te zien hoeveel leden van hier die specifieke week al gaan...
Oh, dat is goed om te horen, dat Tesla er dus wel aandacht voor heeft.Vorige wintertrip door Duitsland naar Oostenrijk (tijdens jullie "carnavals"-vakantie wisselweekend, ligt voor ons Belgen anders): soms wel druk aan een paar SuCs, maar op de echte knelpunten stond er een Tesla-mannetje de zaken in goede banen te leiden.
Komt wel goed, misschien een paar minuten extra geduld, maar het is vakantie! .
Ja, dat snap ik nu.. ik ben vorige maand op en neer naar Praag gereden, ging fantastisch! Maar ik stond vorige week bij Zaltbommel rond de lunch, en toen had ik het laatste plekje en laadde hij op met 300km/u ofzo.Juist terug van Sölden, altijd minder dan 50% bezet.
Euh. Ik heb zo'n Teslamannetje nog nooit gezien. Niet bij Achern, niet bij Waldlaubersheim en ook niet bij Monte Ceneri. 3 SuC's waar het erg druk kan zijn.Vorige wintertrip door Duitsland naar Oostenrijk (tijdens jullie "carnavals"-vakantie wisselweekend, ligt voor ons Belgen anders): soms wel druk aan een paar SuCs, maar op de echte knelpunten stond er een Tesla-mannetje de zaken in goede banen te leiden.
Komt wel goed, misschien een paar minuten extra geduld, maar het is vakantie! .
Euh. Ik heb zo'n Teslamannetje nog nooit gezien. Niet bij Achern, niet bij Waldlaubersheim en ook niet bij Monte Ceneri. 3 SuC's waar het erg druk kan zijn.
Ik hou in elk geval mijn hart vast, alleen al als je ziet hoeveel 3's staan te laden in vergelijking met een jaar geleden. Wel is het zo dat de doorlooptijd niet lang is. Maar toch, je wilt onderweg niet in een file bij een SuC staan, Netflix of niet.