Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.

Wij zagen het ook gister en hebben ons echt suf gelachen. Op de achtergrond een man die enorm teleurgesteld was van het bereik van de I-Pace.
Zelfs RTL vond het opmerkelijk dat de auto had gewonen.

49D9BF8D-9170-4207-A12A-75A43316C2F5.jpeg
 
  • Like
Reactions: S-19910
Ik hoor hem zeggen dat ze hopen er 60.000 per jaar van te verkopen. Niet echt aantallen waardoor de EV wereld op zijn kop komt te staan. Verder valt mij op dat ze trouw blijven aan relatief traditionele carrosserielijnen, wat uiteindelijk de range niet ten goede komt. Misschien moeten 'autoliefhebbers' er maar aan wennen dat auto's er echt anders uit gaan zien.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik denk de meest teleurstellende auto van het jaar.
Misschien een Britse traditie: in 1977 werd Rover 3500 Auto van het jaar. In het pré-internet tijdperk was het lastiger om met gelijkgestemde teleurgestelde kopers iets te organiseren, maar Rover is het gelukt. Binnen een jaar was er een stichting (of vereniging) van eigenaren die heel erg ontevreden waren over hun auto en die gezamenlijk hun recht probeerden te halen bij de importeur.
 
  • Like
Reactions: shthpnz
De bovenbaas van Fiat Chrysler snapt het (not)...

Liever een milieu boete betalen, dan investeren in de ontwikkeling van elektrisch rijden.

https://www.automobilwoche.de/article/20190305/AGENTURMELDUNGEN/303059928/fca-chef-mike-manley-in-genf-lieber-strafzahlungen-als-in-e-autos-investieren

Ik ben benieuwd wat de aandeelhouders hiervan vinden. Of zouden daar alleen maar van die activistische roofridders in zitten?
zijn voorganger snapte het wel :confused:
Een kudtkoekiewall. Omdat dat moet, van de kudtkoekiewet.
 
Voor jou misschien wel, voor veel gebruikers toch niet Bas. Er zijn best wel wat teleurgestelde i-Pace eigenaren, die hebben zich onvoldoende vooraf ingelezen. Er zijn talloze gebruikers die de grote reikwijdte van een Tesla niet nodig hebben en zich met de Jag prima kunnen redden.
Daar heb je wel gelijk in. Als je geen vakantiereizen maakt en veel woon-werkverkeer binnen je range denk ik dat het een fijne auto kan zijn. Maar helaas zijn er velen die snelwegritten met hogere snelheid willen maken en dan valt hij wel erg tegen. Twee van mijn relaties willen NOOIT meer een stekkerauto door deze ervaring, en dat is jammer.
 
Ik durf met een auto met 300km range rustig cruised wel op vakantie te gaan. Als ik met een Ioniq naar de Franse Alpen kan (200km range), dan kan dit ook. Deels ook mindset. Als je vakantie pas begint op de plaats van bestemming en de reis geen onderdeel is van de vakantie, tja dan doe je jezelf in mijn ogen tekort. Pak eens mooie binnenwegen, zeker als je NL uit bent. Je mist op de snelweg zoveel mooie stukken landschap en verrassende stuurweggetjes. Ik ga met mijn e-Niro ook dit jaar op vakantie, maar dat is appeltje eitje met die range.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Ik durf met een auto met 300km range rustig cruised wel op vakantie te gaan. Als ik met een Ioniq naar de Franse Alpen kan (200km range), dan kan dit ook. Deels ook mindset. Als je vakantie pas begint op de plaats van bestemming en de reis geen onderdeel is van de vakantie, tja dan doe je jezelf in mijn ogen tekort. Pak eens mooie binnenwegen, zeker als je NL uit bent. Je mist op de snelweg zoveel mooie stukken landschap en verrassende stuurweggetjes. Ik ga met mijn e-Niro ook dit jaar op vakantie, maar dat is appeltje eitje met die range.
Lijkt me toch wel een avontuur. Kom je aan met 2% SOC en is de laadpaal bezet. Dan weet je pas hoe verwend je bent met een Tesla.