You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Looks like NIO still needs some homework on how to handle EU charging connectors.
Niet zo lekker wanneer er nog stroom loopt wanneer je de stekker uit de auto wilt halenLooks like NIO still needs some homework on how to handle EU charging connectors.
Wel cool dat ze nu ook home service aanbieden.Hier moest ik om lachen: Polestar Home Service komt (in een Volvo XC40) langs om een OTA software update te installeren in een Polestar P2:
Hier moest ik om lachen: Polestar Home Service komt (in een Volvo XC40) langs om een OTA software update te installeren in een Polestar P2:
Ik ben tot 3 minuten gekomen, maar ik raakte steeds meer in verwarring... Was hij nou echt serieus enthousiast over OTA via een home service en was hij het aan het pluggen voor Polestar\Volvo?
En wat doet een OBD kabel bij een OTA update?
Zoveel vragen.....
Ik weet nog steeds niet waarom mijn Tesla granny charger het niet deed in een Italiaanse WCD, maar de Audi lader van mijn agriturismo buurman wel. Was een geaarde WCD. Heb via verlengkabel de stekker omgedraaid. Kreeg het niet aan de praat. Mijn conclusie dat de Audi lader in elk geval minder kieskeurig is dan de mijne.Bij VW en Audi werkt de lader in elk geval niet als er iets mis is met de aarding, uit oogpunt van veiligheid toch beter. Toch een puntje gevonden waar VW en Audi het beter doen dan Tesla.
Ik ken de Audi lader niet maar het is juist de oudere Tesla mobiele lader die weigert te laden als er geen ground of neutral aanwezig is.Ik weet nog steeds niet waarom mijn Tesla granny charger het niet deed in een Italiaanse WCD, maar de Audi lader van mijn agriturismo buurman wel. Was een geaarde WCD. Heb via verlengkabel de stekker omgedraaid. Kreeg het niet aan de praat. Mijn conclusie dat de Audi lader in elk geval minder kieskeurig is dan de mijne.
Tijdens de video is uitgelegd dat de OTA uitrol gefaseerd gedaan wordt bij Polestar. De testauto zou pas over enkele weken aan de beurt zijn, en omdat Kris zo snel mogelijk een video wilde kunnen posten over de verbeteringen is de update in "zijn" Polestar via home service ipv OTA gedaan.
Persoonlijk denk ik dat het een beetje onhandig geweest is van Kris om dit een OTA te noemen: hij had het beter gewoon "software update" kunnen noemen.
Dat mag je aannemen, maar dan heb je het fout. Als Volvo/Polestar dat had gekund hadden ze natuurlijk geen dure monteur langs gestuurd.maar dan nog... ik mag aannemen dat een OTA (oftewel een gewone software update) naar 1 specifieke auto gestuurd kan worden. Waarom dan een monteur erbij en een ODB kabel? Dit is best wel een zwaktebod van Polestar om dit zo te doen lijkt me.
Dat mag je aannemen, maar dan heb je het fout. Als Volvo/Polestar dat had gekund hadden ze natuurlijk geen dure monteur langs gestuurd.
i4 ingezeten (niet gereden), maar ik ben best lang. Als ik de bestuurdersstoel op mijn lengte instel, blijft er ongeveer 5 cm beenruimte over voor de persoon op de achterbank. Niet echt een optie met 2 kids...
Wel erg mooie auto
Ik snap de yoke als designkeuze niet. Het ziet er 'spaceship' uit. Bij de nieuwe Model S kan je er voor of er tegen zijn, maar ik snap het conceptueel nog wel. Hier in een logge SUV die 7,7 seconden nodig heeft 'voel' ik het niet.Tegenvaller wat mij betreft: die Toyota BZ4X heeft mindere specs dan de concurrentie (VAG trio, de nieuwe Koreanen, Model Y etc) te bieden hebben. En dat voor een gloednieuw model dat nog op de markt moet komen...
Exterieur lijkt nog best mooi, interieur vind ik qua vormen erg druk.
TOYOTA BZ4X: RUIM 450 KILOMETER ELEKTRISCH TOYOTA'S EERSTE ELEKTRISCHE SUV