Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
243F7495-1216-4F80-B37D-C3CFAE7E0D8C.jpeg
 
  • Funny
Reactions: Dikkie Dik
EA is van VW volgens mij in Amerika, die zie ik niet zo gauw overstappen. Kia/Hyundai op termijn wel denk ik.


EA is boetedoening voor de dieselfraude, geen idee eigenlijk hoe het eigendom geregeld is maar ik denk niet dat VAG outright eigenaar is.

VAG zal erg pijnlijk zijn iig.

BMW, Mercedes Volvo? Minder moeite denk ik.

KIA/Hyundai lijkt mij ook logisch en voor de Japanners ook, die maken nu überhaupt nauwelijks EV’s.

De start-ups, Rivian wil sowieso wel denk ik maar zijn nog in een rechtszaak verwikkeld met Tesla.

Lucid, maar dat gaat hun huidige CEO never doen, dus daar zullen de Saudi’s pressie moeten zetten.

Feit blijft dat in Noord-Amerika het enige netwerk Tesla is en er nu twee schapen over de dam zijn.

Adapt or Die.
 
EA is boetedoening voor de dieselfraude, geen idee eigenlijk hoe het eigendom geregeld is maar ik denk niet dat VAG outright eigenaar is.

VAG zal erg pijnlijk zijn iig.

BMW, Mercedes Volvo? Minder moeite denk ik.

KIA/Hyundai lijkt mij ook logisch en voor de Japanners ook, die maken nu überhaupt nauwelijks EV’s.

De start-ups, Rivian wil sowieso wel denk ik maar zijn nog in een rechtszaak verwikkeld met Tesla.

Lucid, maar dat gaat hun huidige CEO never doen, dus daar zullen de Saudi’s pressie moeten zetten.

Feit blijft dat in Noord-Amerika het enige netwerk Tesla is en er nu twee schapen over de dam zijn.

Adapt or Die.
EA is in elk geval niet bescheiden, zouden ze wel eens buiten komen?

We're leading the charge of fast charging
We’re building out a convenient, reliable, customer-centric network of electric vehicle chargers nationwide—at workplaces, in communities, and on highways.​

 
Oud nieuws maar Geely doet nog steeds en zelfs meer zaken met Rusland


En zonder Paywall

 
Last edited:
  • Informative
Reactions: wooter