prettig
Active Member
Knap om toe te geven dat je gewoon van leader naar follower gaat. Nu de rest nog, denk wel dat er nog wat CEO's vervangen moeten worden.Super tof om te zien hoe eerlijk die Jim is
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Knap om toe te geven dat je gewoon van leader naar follower gaat. Nu de rest nog, denk wel dat er nog wat CEO's vervangen moeten worden.Super tof om te zien hoe eerlijk die Jim is
GM’s Mary Barra zo meteen live met Musk op Twitter.
Ook naar NACS?
Met de Rimac technologie die Porsche gekocht heeft kan dit wel een leuke auto worden, met een Rimac prijskaartje.
In Europa? Helemaal niemand.Wie volgt dan? Kia / Hyundai? Of Nissan?
EA is van VW volgens mij in Amerika, die zie ik niet zo gauw overstappen. Kia/Hyundai op termijn wel denk ik.Wie volgt dan? Kia / Hyundai? Of Nissan?
EA is van VW volgens mij in Amerika, die zie ik niet zo gauw overstappen. Kia/Hyundai op termijn wel denk ik.
EA is in elk geval niet bescheiden, zouden ze wel eens buiten komen?EA is boetedoening voor de dieselfraude, geen idee eigenlijk hoe het eigendom geregeld is maar ik denk niet dat VAG outright eigenaar is.
VAG zal erg pijnlijk zijn iig.
BMW, Mercedes Volvo? Minder moeite denk ik.
KIA/Hyundai lijkt mij ook logisch en voor de Japanners ook, die maken nu überhaupt nauwelijks EV’s.
De start-ups, Rivian wil sowieso wel denk ik maar zijn nog in een rechtszaak verwikkeld met Tesla.
Lucid, maar dat gaat hun huidige CEO never doen, dus daar zullen de Saudi’s pressie moeten zetten.
Feit blijft dat in Noord-Amerika het enige netwerk Tesla is en er nu twee schapen over de dam zijn.
Adapt or Die.
EA is in elk geval niet bescheiden, zouden ze wel eens buiten komen?
We're leading the charge of fast charging
We’re building out a convenient, reliable, customer-centric network of electric vehicle chargers nationwide—at workplaces, in communities, and on highways.
mooie wagens maar gewoon niet competitief qua prijs, 62k euro voor een Nio Et5NIO boekt verlies op verlies, verlaagd prijzen en schrapt gratis battery swaps
Hoeveel wagens zouden die al verkocht hebben in Belgie, ik heb 1 Atto 3 gezien op de ring rond Antwerpen. Gewoon niet competitief qua prijs, wie koopt dit nu ipv een Tesla Y