Keezje
Active Member
Dat had ik dan anders geregisseerd: de Leafrijder zit nog even met een koffie achter de ochtendkrant thuis, terwijl de anderen in de dampen staan te wachten, zoiets
Last edited:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, iedereen weet dat je niet mag bellen tijdens het laden!Zelfs onze nationale trots begrijpt na al die jaren nog niet hoe het laden van je auto er uit moet zien...
View attachment 351355
Foto uit het laatste jaarverslag van FastNed...
Niet echt bevorderlijk voor de promotie van de haarkleur blonTZelfs onze nationale trots begrijpt na al die jaren nog niet hoe het laden van je auto er uit moet zien...
View attachment 351355
Foto uit het laatste jaarverslag van FastNed...
Ik dacht meer aan de afbreuk die het doet aan het idee van storingsvrij functioneren. Gezien je altijd met hun helpdesk staat te bellen.Niet echt bevorderlijk voor de promotie van de haarkleur blonT
Misschien is ze wel een pizza aan het bestellen. Geen idee hoelang het laden bij FastNed duurt.Ik dacht meer aan de afbreuk die het doet aan het idee van storingsvrij functioneren. Gezien je altijd met hun helpdesk staat te bellen.
En dan gewoon met je jas open staan te laden.....tsssss....Ondertussen lekker de handen warmend aan de laadstekker...
Nee joh, het is Mevrouw Beperkte Range die belt met Mijnheer Vrijheid, dat staat rechts meteen op de zuil.Misschien is ze wel een pizza aan het bestellen.
Ik vermoed dat je van die vriend ook weinig hoort.Ik lees weinig over de Honda Ioniq. Vriend van mij heeft deze en is er helemaal gelukkig mee. Range natuurlijk niet echt vergelijkbaar, maar voor tweede auto (korte ritten, boodschappen ed) lijkt het mij geen gekke keuze...
Ik lees weinig over de Honda Ioniq. Vriend van mij heeft deze en is er helemaal gelukkig mee. Range natuurlijk niet echt vergelijkbaar, maar voor tweede auto (korte ritten, boodschappen ed) lijkt het mij geen gekke keuze...
Ik lees weinig over de Honda Ioniq. Vriend van mij heeft deze en is er helemaal gelukkig mee. Range natuurlijk niet echt vergelijkbaar, maar voor tweede auto (korte ritten, boodschappen ed) lijkt het mij geen gekke keuze...
Denken jullie dat het een goed moment is om een 2e EV te kopen (Model 3 is te duur voor de 10k km/jaar voor ons)?
Vorige maand overwogen om idd een EV als tweede wagen aan te schaffen. Na ontgoochelend dealerbezoek, maar besloten om nog wat te wachten.
De verkopers hebben nog steeds geen idee van wat elektrisch rijden inhoudt en ik wacht nu al drie weken op hun prijsofferte. Geen enkel contact meer van hun kant, ook al waren we echt van plan om te kopen. Ik was bij Renault (Zoe) en VW (up). Bij VW, ondanks afspraak geen e-up ter beschikking, zo overtuigd apzijn ze dat ze ons voor een ICE zouden kunnen overhalen.
Onze 2 redenen om te wachten.
1-sedert de Tesla heb ik blijkbaar een aversie voor dealers ontwikkeld. Ze verplichten een nutteloos en duur onderhoud als garantievoorwaarde, een abonnement voor online functies, ze hebben actievoorwaarden tot 31 oktober. Denken ze nu echt dat ze daarna duurder mogen worden? Wat is er dan duurder na 1/11 aan de wagen? Ze verkopen nu al niets en dan is er in België nog 3500 à 4000€ subsidie. Die calculeren ze dan meteen al in de prijsofferte in. Bij renault wisten ze zelfs niet dat hun offerte er een was met batterijhuur. Ik heb het zelf moeten zeggen (aanbod was wel interessant geweest).
2-De prijs dus, ondanks de subsidies. Volgend jaar kunnen we een chinees bestellen voor de helft van de prijs. Volkswagen kondigt nu zelf aan dat ze een EV gaan produceren voor dezelfde prijs als een ICE.
Ze smeken dus om te wachten.