You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ga naar je Mod S, trek de stekker van je lamp en meet waar je 12V krijgt.
Ga terug naar je uitgebouwde lamp, geef op dezelfde pinnen 12V... et voila.
Vergeet niet de stekker terug op je lamp te plaatsen in de S
Is er iemand die weet hoe je bijvoorbeeld met een 12V voeding de verlichting kunt laten branden op een uitgebouwde koplamp?
Gaat om een model S uit 2017 (febr)View attachment 983424View attachment 983425
Is er iemand die weet hoe je bijvoorbeeld met een 12V voeding de verlichting kunt laten branden op een uitgebouwde koplamp?
Gaat om een model S uit 2017 (febr)View attachment 983424View attachment 983425
(on)redelijk kan ik niet beantwoorden.bij mij is er iemand tegen de laadstekker aangereden die in mijn MS stak. Gevolg is dat de pin carrier kapot was en het klepje niet meer goed openging. Eergisteren kwam Tesla deze vervangen voor € 668 maar ze hadden alleen de gen 1,5 laadpoort + motor bij zich. Er stond 1,2 uur voor. De monteur ging de order aanpassen met een pin carrier en nu staat er een stukje plastic op van € 16 en nog eens 1,3 uur. Tesla kan/wil me niet uitleggen waarom het monteren daarvan zoveel langer duurt. Iemand enig idee of dit redelijk is?
Het vervangen van de pin carrier is iets arbeidsintensiever dan het vervangen van de complete charge port want je moet dan de chargeport assembly open maken en anders is het gewoon vervangen en klaar.bij mij is er iemand tegen de laadstekker aangereden die in mijn MS stak. Gevolg is dat de pin carrier kapot was en het klepje niet meer goed openging. Eergisteren kwam Tesla deze vervangen voor € 668 maar ze hadden alleen de gen 1,5 laadpoort + motor bij zich. Er stond 1,2 uur voor. De monteur ging de order aanpassen met een pin carrier en nu staat er een stukje plastic op van € 16 en nog eens 1,3 uur. Tesla kan/wil me niet uitleggen waarom het monteren daarvan zoveel langer duurt. Iemand enig idee of dit redelijk is?
Dat "iets" is idd mijn vraag, duurt het echt bijna anderhalf uur langer als je de chargeport er toch al uit hebt liggen of rekent Tesla hier dubbel?Het vervangen van de pin carrier is iets arbeidsintensiever dan het vervangen van de complete charge port want je moet dan de chargeport assembly open maken en anders is het gewoon vervangen en klaar.
Het is een beetje priegelen maar is wel te doen
Kan je de factuur eens delen via hier of PB?Dat "iets" is idd mijn vraag, duurt het echt bijna anderhalf uur langer als je de chargeport er toch al uit hebt liggen of rekent Tesla hier dubbel?
Inmiddels is Tesla bijgedraaid en hebben ze 0,3 uur extra gerekend voor het plaatsen van de pin carrier. Lijkt me prima.Tsja, probleem bij Tesla is dat alles pakketprijzen zijn. Toevallig moet om die carrier te vervangen de charge port gedeeltelijk gedemonteerd worden maar daar hebben hun geen boodschap aan. Volgens hun systeem zijn het 2 aparte reparaties.
Ik denk eerlijk gezegd dat de factuur klopt, of het helemaal eerlijk is is een 2e...
Je lokale Tesla SeC.Wie weet waar ik PN 1066379-00-A
Magneet sensor deur greep kan bestellen/ snel ophalen?
via het mailadres van een Servicecenter. Gebruik de zoekfunctie in dit forum dan vind je ze wel.Wie weet waar ik PN 1066379-00-A
Magneet sensor deur greep kan bestellen/ snel ophalen?