Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Van wie is deze mooie (en zeer rode) Tesla-only charger in Geldermalsen?

43BEAD95-2614-4F99-ADC8-C5C9089603F6.jpeg
 
Gevalletje Phantom Braking?
Dat lijkt me niet. Het was gewoon in de ochtendfile en er was geen viaduct of iets in de buurt. Bovendien in de meest linkerbaan. Ik denk dat de auto erachter, en die daarachter, en die daarachter gewoon te weinig afstand hielden.
Ik blijf zelf altijd zo veel mogelijk weg uit de linkerbaan als er een file is. Het is echt niet veilig daar en bovendien staan ze veel langer stil.
 
  • Like
Reactions: Mars1
Het blijft bijzonder dat 9 van de 10 van de mensen / collega's die ik spreek negatief spreken over Tesla. Dit terwijl ze er nog nooit in 1 hebben gereden. Het click-bait op de nieuwssites en lobby-apparaat van de andere fabrikanten lijkt goed te werken.

Het is erg jammer dat iedereen denkt dat als je gemiddeld 120/140 rijdt je je bestemming niet zal halen als je verder dan 75km van je werk woont zonder bij te laden. Ik ben er ondertussen ook mee gestopt om ze te overtuigen of om reclame voor Tesla te maken. Het lijkt een onbegonnen zaak, "they already made their mind up". Soms heb ik ook het gevoel dat er een soort van misgunning aan te grondslag ligt.
 
Het blijft bijzonder dat 9 van de 10 van de mensen / collega's die ik spreek negatief spreken over Tesla. Dit terwijl ze er nog nooit in 1 hebben gereden. Het click-bait op de nieuwssites en lobby-apparaat van de andere fabrikanten lijkt goed te werken.

Het is erg jammer dat iedereen denkt dat als je gemiddeld 120/140 rijdt je je bestemming niet zal halen als je verder dan 75km van je werk woont zonder bij te laden. Ik ben er ondertussen ook mee gestopt om ze te overtuigen of om reclame voor Tesla te maken. Het lijkt een onbegonnen zaak, "they already made their mind up". Soms heb ik ook het gevoel dat er een soort van misgunning aan te grondslag ligt.
Dat laatste is het voornamelijk, is ook mijn indruk.
 
  • Like
Reactions: Mars1
Het blijft bijzonder dat 9 van de 10 van de mensen / collega's die ik spreek negatief spreken over Tesla. Dit terwijl ze er nog nooit in 1 hebben gereden. Het click-bait op de nieuwssites en lobby-apparaat van de andere fabrikanten lijkt goed te werken.

Het is erg jammer dat iedereen denkt dat als je gemiddeld 120/140 rijdt je je bestemming niet zal halen als je verder dan 75km van je werk woont zonder bij te laden. Ik ben er ondertussen ook mee gestopt om ze te overtuigen of om reclame voor Tesla te maken. Het lijkt een onbegonnen zaak, "they already made their mind up". Soms heb ik ook het gevoel dat er een soort van misgunning aan te grondslag ligt.
Herkenbaar. Maar dat geldt eigenlijk voor elke EV-rijder en niet alleen Tesla. Als Tesla rijder wordt daarnaast ook nog beschuldigd van het opstrijken van al dat subsidiegeld...