Refie
Member
Bij een politiek debat kunnen ze dat dagen...zelfs als hij niks kan of mag zeggen, kan hij toch nog 5 minuten vol praten
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij een politiek debat kunnen ze dat dagen...zelfs als hij niks kan of mag zeggen, kan hij toch nog 5 minuten vol praten
Normale gang van zaken om NDA's te hebben. Die worden op zo veel plekken gebruikt in dit soort gevallen.triest verhaal...
triest verhaal...
Behalve dat, zoals Bjorn aanhaalt, andere journalisten wel al vlotjes ermee in de woestijn mochten rijden. Misschien hadden die ook een NDA om te vermijden dat ze gedetailleerd over het verbruik spraken, maar dan lijkt het me ook de journalistieke plicht om hierover eerlijk te zijn in plaats van gewoon de persmap na te praten.Normale gang van zaken om NDA's te hebben. Die worden op zo veel plekken gebruikt in dit soort gevallen.
Ik vermoed zo maar dat Tesla ook met NDA's werkt.
5 minuten 20 seconden om te vertellen dat ie niks mag vertellen, typisch Björn Nyland.De test van Björn vond plaats in het winterse Noorwegen, op het slechtst mogelijke moment dus. Maar het voelt wel aan alsof we iets niet mogen weten en dat is inderdaad schadelijker dan gewoon met open vizier werken.
Voor mij komt het een beetje op Audi bashing over.
Ik vind de eTron een goed geslaagde auto als ik het zo zie. Kan snel op AC laden (tot 22kW!) en helemaal snel op DC met wel 150kW.
Is Audi wat laat? Mwa, ja, dat zeker. Ga ik er 1 kopen? Nee, ik heb net een nieuwe S100D. Daarnaast heb ik zo'n hekel aan PON in Nederland dat áls ik er al 1 zou kopen ik hem in Duitsland zou kopen en dan importeer.
Ik wil wel graag zelf een keer een testrit maken om er goed over mee te kunnen praten.
Of neem dat embargo mee met het begin van de discussie van het uitlenen van een e-tron, niet eerst de zaak beklinken en dan een dag voor de levering met een mailtje een NDA erbij flatsen.Het is gewoon heel dom zoals Audi dit met Bjorn doet.
Als er een embargo is op de uitslagen tot 27-2 geeft hem dan gewoon niet voor die datum een auto mee.
Embargo's zijn normaal in dergelijke gevallen waarbij de auto nog niet beschikbaar is voor testritten.
Ik kan verkeerd zijn maar ik denk niet dat er iemand toegang krijgt tot een Tesla alvorens hij vrij beschikbaar is. En Tesla is heel kwistig met NDA's, en die van hun zijn super strikt en op amerikaanse leest geschoeid. Vraag maar aan de eigenaars met "problem" wagens... extra service kan maar eerst maar even tekenen voor het eeuwig zwijgen.
Ik heb er geen problem mee dat Bjorn zijn dike boterham verdient, hij steekt er massa tijd in en probeert op objectieve manier EV's te testen... over het algemeen is hij positief over de Etron. In dit geval wil Audi een slag om de arm. Misschien willen ze gewoon eerst zien wat er op youtube komt (voor embargo), misschien werken ze nog aan een betere software (waardoor Bjorn zijn filpjes minder relevant zijn) etc. of misschien willen ze gewoon de traditionele (trage) media aan hun zijde houden...
Als mensen zo'n super strikte NDA zouden hebben, dan kan ik het hen wel vragen maar ik zal waarschijnlijk geen antwoord krijgen.
Ik kan wel stellen dat ik een redelijke probleem wagen heb. Staat immers al weer een voor de xx keer (ik ben inmiddels de tel kwijt maar in totaal toch al snel een 25 werkdag) bij het SeC in 7mnd. En nu ook al weer 4dgn en nog geen zicht wanneer hij klaar is... Maar echt nog geen NDA gezien... Wellicht dat het een keer tijd gaat worden.
De E-tron is overigens al geleverd in NL en Noorwegen.
Als je dan deze video bekijkt vraag je je af waarom er nog een NDA moest zijn voor de Audi. Gaat ook in op het verbruik.
Eigenlijk off-topis: als ik zie wat voor een problemen sommigen als Kdmn en RobsEV melden dan schrik ik toch echt... Ik dacht dat ik aardig was leeggelopen op een schitterende Peugeot 306 cabriolet, maar als ik dit lees dan was die auto goedkoop en weinig problematisch in onderhoud.
Vandaar wellicht dat ze liever hebben dat er pas getest (en geleverd!) wordt als de ergste kou voorbij is.Kun je nagaan hoe het wordt onder winterse omstandigheden