Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Audi eTron

This site may earn commission on affiliate links.
De buurman heeft een e-tron aangeschaft! Goed nieuws, want dat betekent dat zijn Audi diesel weg is :). Daar zit volgens mij toch wel een deel in dat ik als buurman al 3 jaar met mijn Model X rij, en mijn vrouw sinds anderhalf jaar met een Model 3. En bij de winkel van de overburen staat regelmatig een Jaguar iPace :). Het komt nog goed :).
 
  • Funny
Reactions: Hbrink
Destination charger voor eTron gespot hier in Italië:
22AE91D2-803E-411F-A7D7-8FA607275014.jpeg



Type 2 stekker, dus echt snel zal het niet zijn. Volgens mij wel voor andere auto’s geschikt.
 
Het is dan ook een "destination" charger, geen enkele reden om die snel te maken. En softwarematig is het natuurlijk perfect mogelijk om opladen voor andere wagens onmogelijk te maken. Ik hoop dat we niet naar een situatie van exclusieve destination chargers per merk gaan evolueren aan hotels (ik geloof dat ook Porsche een destination charger netwerk ging uitbouwen), want dat zou een kakofonie worden, en een verknoeiing van resources..
 
  • Like
Reactions: AustinP
Destination charger voor eTron gespot hier in Italië:
22ae91d2-803e-411f-a7d7-8fa607275014-jpeg.587749

Type 2 stekker, dus echt snel zal het niet zijn. Volgens mij wel voor andere auto’s geschikt.
De kabel lijkt erg kort en niet erg goed beschermd en stevig.

CTOFyGGGK2CdkF52m5QZzFnjsfg4FQPnQCOz3eff3HmLS9YZby8Dyz-rO55S_dshH9ZHusuuwItW8UorZ-iSjgB4EFdLvPdmo29QvAskmkr3


Ik zou aanraden om wat rollers toe te voegen waarmee de kabel naar behoefte kan worden verlengd zonder de grond te raken.

Dual_Wallmount_3d.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Maurice1
Kan de kabel niet zo goed tegen op de grond liggen? Korte kabels volstaan bij een Etron gezien de plaats van de laadaansluiting. Niet iedere autofabrikant kiest voor de traditionele plaats van aansluiten/tanken. Juist met een EV ben je veel vrijer als ontwerper voor de locatie(s) van de aansluiting.

Waarom wil je de installatie veel duurder maken dan nodig?
 
Het filmpje is wel heel goed gemaakt.
Bijna 20k views. Het gaat meer effect hebben dan aan te telefoon hangen met Audi denk ik.
Als Audi nu gewoon die spiegels vervangt door normale en de meerprijs teruggeeft, dan hij waarschijnlijk een stuk minder ontevreden zijn.
Maar ok, als je geen contact kan krijgen (waar kennen we dat van?) dan maar zo'n filmpje maken.