fivari
Maker van de Fivari-charger
Tools genoeg. ABR, goingelectric en sinds kort ook Chargemap laten toe om te filteren op 100kW+ laadstations.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, maar de autosteer is niet goed genoeg dat je dit al rijdende nakijkt op je smartphoneTools genoeg. ABR, goingelectric en sinds kort ook Chargemap laten toe om te filteren op 100kW+ laadstations.
Een auto met “Voorsprong door techniek” zou dat gewoon zelf moeten kunnen. Het is triest dat een merk met zoveel ervaring zulke steken laat vallen en je dwingt je met allerlei apps te moeten behelpen. Daar komt nog bij dat de lane keep assist zonder aankondiging het spoor verlaat en je dus niet veilig met de app op zoek kan naar laadpalen.Tools genoeg. ABR, goingelectric en sinds kort ook Chargemap laten toe om te filteren op 100kW+ laadstations.
Eerlijk? Ik was door de merken waarmee ik heb gereden altijd geconditioneerd dat alle merken zo een steken laten vallen. Recent nog met een huurwagen van een opgefrist model van 2 maanden oud gereden, met navigatie die al 3 jaar niet meer ge-update was. Een kennis van me had recent 160€ betaald voor een navigatie update bij BMW en de navigatie was ook nog gewoon 3 jaar oud. Dat Audi dan domme dingen doet zoals laten zien waar je diesel kan tanken in je e-tron, is dan ook volledig volgens mijn verwachtingspatroon van wat ik verwacht van merken met veel ervaring.Het is triest dat een merk met zoveel ervaring zulke steken laat vallen
Behalve dat je tijdens rijden niet kan zien of je dan wel het volgende laadpunt kan halen als het verbruik onverwacht hoger is, en je je route kan aanpassen, laat staan dat je navigatie dat voor jou automatisch doet.Het laden gaat nu wel erg snel, maar nu ook weer niet zo snel dat je tijdens het laden geen 2' tijd zou hebben om het volgende laadpunt te zoeken.
Nee, maar het netwerk van superchargers is zo groot dat je daar op lange afstanden geen nood aan hebt. Adres invoeren, navigatie plot een route langs superchargers als je moet laden en klaar. Als je verbruik toch hoger blijkt dan voorzien en je volgende laadpunt was op het randje, dan past ie automatisch zijn route aan naar een supercharger die wel nog binnen bereik is.Voor mijn info: toont de navigatie van Tesla al andere snelladers dan die uit het eigen SUC-net?
Jazeker! Heb voor mijn huidige Tesla zelfs meer betaald En dat voor een auto van zeer twijfelachtige kwaliteit met niet-bestaande after sales support. Zodra het Ionity netwerk me zonder problemen naar de wintersport en de middelandse zee kan brengen gaat die rammel Tesla de deur uit.
In de Tesla open je dan toch gewoon Android Auto of Apple Car? Oh, wacht....
Ik verdenk dat iedereen die CarPlay wil in zijn Tesla, nog nooit echt ervaring met CarPlay heeft gehad.
Net zoals ik verdenk dat mensen die Android verkiezen nog nooit echt ervaring met iOS hebben gehadDaarom wil ik persoonlijk Android Auto (met of zonder Waze).
Net zoals ik verdenk dat mensen die Android verkiezen nog nooit echt ervaring met iOS hebben gehad
Ik haat de back button op Anroid... Zoveel keren back duwen om terug te geraken tot waar je wil zijn...Helaas wel. Wat een gepruts. Waar is mijn 'Back' button? Zodra ik kon weer terug naar Android.
Maar dat is het net: het snellere laden compenseert de beperkte range, maar dat wil wel zeggen dat als je dagelijks 150 km enkele rit pendelt, je wel in de problemen riskeert te geraken met een e-tron, als het al mogelijk is met stevig wat snelwegkilometers.Toch eigenlijk grappig dat er zo de nadruk wordt gelegd op lange afstand rijden terwijl de meeste ritten op een dag binnen een acculading passen.
Ik haat de back button op Anroid... Zoveel keren back duwen om terug te geraken tot waar je wil zijn...
Dat is de waarheid wat geweld aandoen. Ik gebruik goingelectric.de voor mijn analyse:Zolang snelladen bij audi 50Kw is