Oeps. Dat is wel bijzonder, ja.Willen ze ook doen, of ik dan even akkoord wil geven 409,- ex btw bovenop de kosten voor het aanleggen van het secundaire allocatiepunt.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oeps. Dat is wel bijzonder, ja.Willen ze ook doen, of ik dan even akkoord wil geven 409,- ex btw bovenop de kosten voor het aanleggen van het secundaire allocatiepunt.
Wat bedoel je precies? Als je bij een andere laadpas leverancier gaat, kun je vaak met een maandabonnement aan de slag, die zijn doorgaans onder de €7 per mnd toch?Het starttarief van TNM is begrensd op maximaal 7,00 euro per maand. Veel winst is er dus niet te behalen op dat vlak.
De aardlekschakelaar 30mA type B voor het laadpunt parallel aftakken na de kWh teller, parallel op de 300mA type A voor de rest van de woning (zie figuur 2).
De 63A is de max belasting die je achter de aardlekschakelaar mag plaatsen. Je kan deze perfect gebruiken op een 32A kring. Uw 32A kring voor de laadpaal moet je sowieso nog apart beveiligen met een automaat.Bedankt voor je hulp! Ik ga eens op zoek of ik die ook in 40A vind.
Die van mij staat op 20A en laadt aan 16A (het maximum dat de auto accepteert). Dat is natuurlijk wel 16 maal 3. Oftewel 66 km/h voor onze Model 3.Hij vroeg op hoeveel Ampere de TWC mocht staan en had 20A gezegd, sneller dan de gewone kabel maar nu ook niet dat hij alles leegzuigt. Alles lijkt prima te werken maar als ik de nieuwe M3 eraan hang gaf die 12A aan als charged. Heb tegen mijn principes in de TWC toch maar opengemaakt en de switch op 7 (25A) gezet en nu geeft hij laden aan 14A aan. Staat wel zo'n 3tje voor die 14/14. Ik vermoed dat het staat voor 3fazig? Mis ik iets simpel? Of moet ik die elektricien nog eens terug laten komen om er naar te kijken? Of direct naar Tesla bellen of er niet iets mis is met de TWC zelf?
Wat bedoel je precies? Als je bij een andere laadpas leverancier gaat, kun je vaak met een maandabonnement aan de slag, die zijn doorgaans onder de €7 per mnd toch?
Inmiddels heeft Tesla een nieuwe Wall Connector bezorgd. Binnen 2 dagen in huis. Netjes.
Gisteren heb ik hem aangesloten en alles werkt weer prima. Het knopje op de laadkabel om het laadklepje te openen functioneerde al 2 maanden niet meer. Dat kan blijkbaar een voorteken zijn van het compleet uitvallen van de laadkabel.
Vanavond tegen een soort gelijk probleem aangelopen. TWC wil niet starten op onze Model S (2017). Melding "controleer energiebron" Model X (2018) eraan gehangen. Laadt gewoon goed. Met de UMC laadt de S wel gewoon. Kabel is net iets ouder dan een jaar, 2,5 meter en nooit gedraaid of in een knoop. Kan het zijn dat ook bij onze kabel het cp draadje door is? Gekke is dat de X er geen last van heeft. Oplossing dus waarschijnlijk nieuwe TWC laten komen maar vind het zo apart dat de model X wel laadt en de S niet. We kwamen trouwens net met beide auto's van de Tesland bijeenkomst in Almere #Herbie65