jpvdheijn
Active Member
Wel grappig dat ze ook nog de dispensers heb weggezet voor de handschoenen. Wat vies en stekker in de auto stoppen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die dispensers hebben natuurlijk helemaal niets met een pandemie te maken...Wel grappig dat ze ook nog de dispensers heb weggezet voor de handschoenen. Wat vies en stekker in de auto stoppen.
10’ verder naar het zuiden heb je SuC Kortrijk, 20’ naar het noorden SuC Lokeren.Enkele jaren terug maakten sommigen hun zorgen over files bij laden aan de superchargers tijdens de vakantie.
Wacht maar tot de concurrentie op vakantie gaat
Ik zou zeggen wielklem erom en deze na 24h en een boete pas vrijgeven…… plek is toch al bezet dus die paar uur kunnen er dan nog wel bij.Ik zie dit gedrag helaas regelmatig, ook bij Tesla eigenaars. Plekken bij laadpalen worden ingenomen als parkeerplaats zonder te laden. Geen idee wat deze figuren denken, maar asociaal is het wel.
Tesla moet geen moeite doen om hun Supercharger locaties te adverteren; als Tesla-rijder wordt je er automatisch naar toe geleid.Zoals iemand hierboven ook al opmerkte begrijp ik niet waarom het principe niet gekopieerd wordt
Adverteren? In 2021 gaat alles toch via apps. Minder laadplekken met meer laders per plek betekent dus ook minder plekken om te ‘adverteren’ (lees: aan de apps toe te voegen). Ik bedoelde eigenlijk niet de Ionity’s, Allego’s en FastNed’s, maar de andere automerken. Dan kunnen ze die ook in de navigatie toevoegen.De IONITY's, Allego's en FastNed's van deze wereld moeten evenwel concurreren met mekaar, dus moet elke laadplek goed geadverteerd worden
Vandaar dat ik zeg dat ze het Tesla model moeten kopiëren.Maar al die franjes zoals daken en verlichting kost natuurlijk ook geld.
FastNed had al 2 locaties in België buiten de snelweg (Oostende en Waregem), maar vandaag zijn ook de eerste 2 locaties open gegaan op snelwegparkings. Dit zijn de eerste locaties van de 13 voorziene locaties die in 2019 werden toegewezen aan FastNed.
Deze 2 locaties zijn op de E19 tussen Antwerpen en Brussel, in elke richting.
Fastned opent eerste twee snellaadstations langs Vlaamse snelwegen
Fastned, het Europese snellaadbedrijf opent vandaag haar eerste twee snellaadstations langs de snelweg in Vlaanderen. Deze stations zijn onderdeel van een samenwerking met het Agentschap Wegen en Verkeer om dertien snelwegparkings in Vlaanderen van snellaadstations te voorzien. Deze eerste twee...fastnedcharging.com
Voor Tesla rijders matig interessant: SuC Diegem is niet ver verwijderd, maar levert maar 150kW.
View attachment 682186
Geheugensteuntje: kilogram, kilometer is altijd met kleine lettertjes. Maar Watt is een achternaam, dus met hoofdletter. Dus wordt dat 8000 W of 8 kW. nu, het is maar een geheugensteuntje, want de eenheid voluit geschreven doe je dan weer zonder hoofdletter.300kw (vergeef me, KW, Kw, kwh, maar jullie weten wat ik bedoel)
Wel een beetje laat. En het is nu niet dat dat een grote behoeft is in de getroffen zones. Mochten ze nu nog V2G toelaten zou het een ander verhaal zijn. In de states was de gevarenzone veel groter en had je wellicht wel een laadstop nodig om in veiligheid te geraken. Daar werd ook de software limited range uncorked.Idd, zelfde actie als toen in de USA met de overstromingen.
Mooi te zien dat bedrijven echt meedenken en wat doen!
Naast Tesla kreeg ik ook een soortgelijke mail van Vodafone.
Die dingen zijn reserve, maar mag je niet zomaar op een paar uren opzetten. Dat moet allemaal via het BIPT verlopen en dat gaat niet zo vlotjes. Het is ook niet kosteloos.Hebben ze dan niets geleerd uit rampen als pukkelpop en een reserve aan mobiele zenders ergens ter beschikking staan?
Aha! Probleempje bij Plugsurfing!Weet iemand of er in Europa een of ander netwerk ui ligt? Ik zie op Plugsurfing bij geen enkele charger staan of hij vrij is.