Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Destination Chargers in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_7489.JPG


VdV Katwoude te Volendam 3x DeC
 
  • Like
Reactions: HWS and Jkr85
Moet het gezin natuurlijk wel de voordelen van het elektrische rijden laten ervaren hè:rolleyes:. Anders konden we ons dit niet veroorloven:).
Prijs is te overzien. Misschien € 100,- meer dan wat ik normaal zou uitgeven voor een tussenstop met 5P. Vind ik het wel waard. We willen er natuurlijk wel op tijd zijn om nog ff de middag aan het zwembad door te brengen. Een vakantie moet je goed beginnen...
 
IMG_1703.JPG
IMG_1706.JPG
Ik heb het er niet voor over om 130€ (of veel meer) te geven als ik bij een tussenstop een paar uur een bed nodig heb.
Probleem met destination charger hotels is vaak dat ze denken:"die rijden met een Tesla, die willen/kunnen zich dat veroorloven".
Hier een voorbeeld van het tegendeel voor wie richting Zwitserland moet. Er is niet veel, maar wat er is is tip top in orde. 49€/nacht. Ontbijt, 6,5€, dus als je vroeger weg wil hoef je het niet te betalen.
B&B-Hôtel pas cher Colmar : hôtel proche du centre de Colmar et de l'aérodrome de Colmar-Houssen
Grappig is ook de tegenstelling met de foto's van hoe het vroeger was. Er mogen er meer deze pionier volgen in de reconversie.
 
View attachment 234804 View attachment 234803 Ik heb het er niet voor over om 130€ (of veel meer) te geven als ik bij een tussenstop een paar uur een bed nodig heb.
Probleem met destination charger hotels is vaak dat ze denken:"die rijden met een Tesla, die willen/kunnen zich dat veroorloven".
Hier een voorbeeld van het tegendeel voor wie richting Zwitserland moet. Er is niet veel, maar wat er is is tip top in orde. 49€/nacht. Ontbijt, 6,5€, dus als je vroeger weg wil hoef je het niet te betalen.
B&B-Hôtel pas cher Colmar : hôtel proche du centre de Colmar et de l'aérodrome de Colmar-Houssen
Grappig is ook de tegenstelling met de foto's van hoe het vroeger was. Er mogen er meer deze pionier volgen in de reconversie.

Zo komt iedereen aan zijn trekken toch? Er komen er steeds meer, kennelijk begint men het door te krijgen.
En als je je reis echt in twee knipt, met een fatsoenlijke nachtrust en avondeten/ontbijt, zijn er ook al best wat hotels te vinden die redelijke prijzen vragen. Een paar uurtjes zou ik combineren met een range charge aan de Supercharger. Hazenslaapje ;) Wel even verplaatsen als hij vol is (en waarschijnlijk ga je dan gewoon verder rijden omdat het zo relaxed is).
 
  • Like
Reactions: Phil V
We werden met open armen op t Chateau ontvangen. Had de indruk dat ze nog niet veel Tesla's hadden gezien. Direct na de poort waren links 4 DeC's geïnstalleerd. Allen ge-iced. Ben dan maar door gereden naar de "gewone" parkeerplaats. Toen ik uitstapte kwam de eigenaar al aanrennen met de vraag of ik wilde laden:)... Jazeker. Al gauw werden een Porsche Panamera en andere verdwaalde fossielen verplaatst. De rode loper werd nog net niet uitgerold:cool:. Uiteindelijk durfde er nog 1 nep-hybride weer naast me te parkeren. Ze hebben me uit eindelijk wel weer teruggepakt bij t afrekenen:confused:, maar alles ter promotie van de EV naar de familie hè. Het werdt in iedergeval goed ontvangen door mijn kritische pubers:).
IMG_1775.JPG
IMG_1776.JPG
IMG_1777.JPG
IMG_1778.jpg
FullSizeRender.jpg
FullSizeRender.jpg
FullSizeRender.jpg
 
View attachment 234804 View attachment 234803 Ik heb het er niet voor over om 130€ (of veel meer) te geven als ik bij een tussenstop een paar uur een bed nodig heb.
Probleem met destination charger hotels is vaak dat ze denken:"die rijden met een Tesla, die willen/kunnen zich dat veroorloven".
Hier een voorbeeld van het tegendeel voor wie richting Zwitserland moet. Er is niet veel, maar wat er is is tip top in orde. 49€/nacht. Ontbijt, 6,5€, dus als je vroeger weg wil hoef je het niet te betalen.
B&B-Hôtel pas cher Colmar : hôtel proche du centre de Colmar et de l'aérodrome de Colmar-Houssen
Grappig is ook de tegenstelling met de foto's van hoe het vroeger was. Er mogen er meer deze pionier volgen in de reconversie.

bedankt voor de tip naamgenoot ! gaan het waarschijnlijk gebruiken als we naar Europa park in Rust gaan ...
 
  • Like
Reactions: Phil V