Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Al enige dagen geleden het bericht dat AP2.0 upgrades naar AP3.0 toch een camera upgrade nodig hebben om FSD Beta te mogen gebruiken :eek:
Zit nog steeds op een 2020 firmware, verwacht niet heel veel meer van alle mooie beloftes over de FSD functionaliteit op mijn MS....


PS: Zag dat dit ook al in het andere draadje (software 2021.36.XX) werd vermeld...
 
Last edited:
Mail van Mistergreen:
"

Tesla's Full Self-Driving Beta lanceert stiekem in Europa​

Het lijkt erop dat Tesla's inspanningen om zijn Full Self-Driving Beta naar buitenlandse gebieden, Europa, te brengen in gang zijn gezet!

De update werd gevonden door de bekende Tesla-eigenaar en hacker @greentheonly, die verklaarde dat de code van het bedrijf aantoont dat er momenteel Tesla’s met FSD Beta rond zouden kunnen rijden in Europa.
"
Maar ik kan hierover niets vinden op zijn Twitter.
 
Mail van Mistergreen:
"

Tesla's Full Self-Driving Beta lanceert stiekem in Europa​

Het lijkt erop dat Tesla's inspanningen om zijn Full Self-Driving Beta naar buitenlandse gebieden, Europa, te brengen in gang zijn gezet!

De update werd gevonden door de bekende Tesla-eigenaar en hacker @greentheonly, die verklaarde dat de code van het bedrijf aantoont dat er momenteel Tesla’s met FSD Beta rond zouden kunnen rijden in Europa.
"
Maar ik kan hierover niets vinden op zijn Twitter.


1635412012358.png


Ik verwacht eerlijk gezegd niet anders... Je moet altijd (en M is daar goed in) voorlopen ....
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: ebullio


View attachment 726601

Ik verwacht eerlijk gezegd niet anders... Je moet altijd (en M is daar goed in) voorlopen ....
Ah, oud nieuws dus. Daarom kon ik het zo snel niet vinden op zijn twitter.
 
Hopelijk gaan ze een beetje opschieten met de FSD beta naar Europa te laten rollen.
Zo wie zo moet het verkeersborden/snelheden herkenning wel verbeterd worden.

Is er een manier hoe je bij Tesla kan aangeven dat de snelheid op de weg waar je rijd niet klopt?
 
Hopelijk gaan ze een beetje opschieten met de FSD beta naar Europa te laten rollen.
Zo wie zo moet het verkeersborden/snelheden herkenning wel verbeterd worden.

Is er een manier hoe je bij Tesla kan aangeven dat de snelheid op de weg waar je rijd niet klopt?

Op "auto-symbooltje" (op hoofdscherm) ingedrukt houden totdat je via spraak je melding kunt doen.
Of er vervolgens iets mee gedaan wordt is even de vraag in NL
 
  • Like
Reactions: RobsEV and Gyrolion
Ik ben bang dat alles wat je meldt in relatie tot navigatie (snelheid, aantal banen, enz) nul impact heeft. Ik heb nog nergens een bericht kunnen vinden dat een melding iets heeft verholpen. Tesla zou er in mijn ogen goed aan doen om frequenter map updates te geven, dat is mi toch de basis. En met map updates bedoel ik het geheel: kaarten, borden, snelheden enz.

En op de snelwegen worden nu door AP2 en hoger géén borden herkend. Die functie staat wel aan bij FSD stad, dus de auto 'kan' het wel. Maar voor activering moeten we, denk ik, wachten op V11.

Laatste berichten over de FSD beta waren hoopgevend. Na twee matige versies, lees ik nu weer meer positieve geluiden. En Tesla lijkt zich te houden aan tweewekelijkse updates. Of er in december nog iets moois voor ons NL/BE gebeurt weet ik niet, maar uiterlijk januari (cijfers 2021 Q4) verwacht ik toch wel een verlaat sint/kerst cadeau...
 
  • Like
Reactions: pati07 and nico180