Mars2020
Active Member
Net als bij EAP van Tesla dus…en zonder dat het systeem zichzelf uit zet. Zodra de auto weer lijnen ziet, blijft hij er weer tussen rijden. Alleen op de rem drukken gaat het systeem uit.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Net als bij EAP van Tesla dus…en zonder dat het systeem zichzelf uit zet. Zodra de auto weer lijnen ziet, blijft hij er weer tussen rijden. Alleen op de rem drukken gaat het systeem uit.
Nee, bij EAP kun je ook niet wisselen tussen rijstrook in druk verkeer zonder autopilot te deactiveren, rijstrook wisselen en daarna weer activeren.Net als bij EAP van Tesla dus
Grappige spelfout in deze. Tesla is er enkel voor de ‘reiken’ lees ik vaak.ontoerijkend
Ik denk dat je je daarin vergist.Jouw auto is over 5 jaar nog steeds dezelfde auto. Een Tesla Model S van 2013 kan nu veel meer dan destijds bij aanschaf.
Vooral omdat de EU absoluut niet assertief nieuwe technologieën ondersteunt.Stiekem hoop ik nog steeds op een nieuwsbericht met de titel: 'Vanaf 15 oktober wordt Nederland het eerste Europese land waar FSD beschikbaar wordt gemaakt'.
Maar ik denk dat dit een droom blijft.
In de VS werkt men al 2 jaar aan FSD Beta.Ik heb echt het gevoel dat de AP/FSD branche voor europa amper nog wordt geoptimaliseerd/verbeterd…spijtig.
Je kan toch een upgrade naar MCU2 doen? Of wou je die gratis hebben misschien?Als je nu een MCU1 hebt sta je nagenoeg stil qua updates.
Dat kan ik direct op mijn telefoon, waarom de omweg via de wagen? Vergeet niet dat Teslas voiral ontworpen zijn om in de toekomst zelfstandig te rijden. Dat dat moeilijker is dan verwacht en daardoor te lang op zich laat wachten, diet niets af van de bedoeling.Je kunt zelfs met Siri antwoorden geven op voorgelezen whatsapp berichten.
Spotify kan al 10 jaar, flitsmeister kan al vanaf dat ze dat zelf mogelijk maken, Teams zou verboden moeten zijn.Op de headunit kun je vergaderen met Teams, heb je Flitsmeister of A better route planner draaien, of spotify?
Al 10 jaar, zonder dat dat via jouw mobiel data-abonnement moet betaald worden.En de kaarten van google Maps staan in je instrumenten cluster.
Je moet echt eens een MY proberen.Tesla in Europa staat nu al jaren stil qua innovatie.
Voor alle duidelijkheid, ik klaag nergens over, mijn werkgever betaalt FSD voor mij dus het raakt mij de koude kleren niet maar of ik er nu van onder de indruk ben, is een ander paar mouwen.In de VS werkt men al 2 jaar aan FSD Beta.
Da's hetzelfde alsof men daar al Windows 10 heeft, en jij klaagt dat er geen verbeteringen meer aan je Windows 8 zijn.
Stiekem hoop ik nog steeds op een nieuwsbericht met de titel: 'Vanaf 15 oktober wordt Nederland het eerste Europese land waar FSD beschikbaar wordt gemaakt'.
Maar ik denk dat dit een droom blijft.
Vroeger kon je auto bijna een minuten op autopilot rijden zonder interruptie, kon de auto scherpe bochten nemen op snelheid, en remde de auto redelijk goed af op wisselende snelheden op de weg. Eigenlijk was de auto toen best wel bruikbaar.
Dat zegt misschien meer iets over jou rijstijl .Mag zelfs van mijn vrouw autopilot weer aanzetten
Net als bij EAP van Tesla dus
Vooral omdat de EU absoluut niet assertief nieuwe technologieën ondersteunt.
Ik verwacht eigenlijk dat men in GB en Noorwegen sneller FSD Beta gaat uitrollen, net omdat die niet onder de EU vallen.
Spotify kan al 10 jaar,
Ik, en alle medereizigers, surfen via de BMW wifi hotspot. Heeft Tesla MY deze dan ook al?Al 10 jaar, zonder dat dat via jouw mobiel data-abonnement moet betaald worden.
In de post van @arri stond “Bij de BMW kun je zelf meesturen, om bijvoorbeeld iemand in te halen, en zonder dat het systeem zichzelf uit zet”.Nee, EAP moet je steeds weer handmatig aanzetten met piepjes en bliepjes. Totaal niet zoals EAP dus
In de post van @arri stond “Bij de BMW kun je zelf meesturen, om bijvoorbeeld iemand in te halen, en zonder dat het systeem zichzelf uit zet”.
Bij het inhalen zal eap geen piepjes en bliepjes geven en zal zichzelf niet uitschakelen. Om in te halen moet je namelijk richting aangeven en dan zal eap zelf de lane change gang zetten. Eap dwingt je om richting aan te geven, en dat is zoals het hoort bij een wisseling van rijbaan.
Dat velen van ons geen richting aan geven wil niet zeggen dat dat ook goed is, de auto zou dat volgens de verkeersregels regels niet mogen accepteren.
In tegenstelling tot de BMW, richtingaanwijzer