Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik hoor in de berichten dat de auto EINDELIJK minder swerved binnen de strook en de ook de posities in de bochten beter is. Dus de ze meer de binnenkant pakt maar nog steeds met marge.

Ik herken dit ook met AP in mijn S dat in bochten AP voor de 'buitenkant' kiest. Hopelijk zien ze deze verbetering ook hier over een aantal maanden want heel vaak gaat AP over het randje door deze slechte basis positie.
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Ik was blij te zien dat er ook 'oude' MS/MX met een verticaal 17inch scherm met de beta rijden....

Wat ik mij wel nog afvraag of er naast USA en Canada deelnemers ook in Europa beta V9 testers zijn.

En het is mij ook onduidelijk of de huidige beta V9 nu alleen het 'stadsrijden' omvat of ook verbeteringen op snelwegen laat zien. Kunnen omgaan met spitsstroken is denk ik wat veelgevraagd (bij grin) maar herkennen van en reageren op snelheidsborden zou mij erg welkom zijn....

Overigens blijf ik denken dat het 'slechte' kaartmateriaal voor veel problemen zorgt. Hoorde daar in het US gedeelte over de beta ook al klachten over, maar denk dat in NL nog erger is.
 
Ik was blij te zien dat er ook 'oude' MS/MX met een verticaal 17inch scherm met de beta rijden....

Dat was bij de voorgaande betas ook al het geval. Veel natuurlijk in het cluster naar mijn mening. Ziet er echt strak uit.

Voordeel van 3/Y is dat je de 3D view kunt roteren en in/uitzoomen.

Benieuwd naar hoe ze dit doen in de nieuwe S/Y.


Wat ik mij wel nog afvraag of er naast USA en Canada deelnemers ook in Europa beta V9 testers zijn.

Volgens mij heb ik lange tijd geleden een leak gezien van een private beta tester van FSD in ik dacht Zweden. Maar dat valt allemaal onder NDA en waarschijnlijk Tesla staff.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Whoah. Big fail. Zo zijn er wel meer. Zouden ze dat recht kunnen zetten in volgende iteraties? Lijkt er op dat alle info beschikbaar is maar de juiste wijze van omgaan daarmee nog serieuze training nodig heeft.

Tsja, dit zijn de echt lastige situaties. Waymo lost dit op door een remote operator de auto een koers te laten volgen of stuurt er een emergy driver naar toe.

Deze valt natuurlijk wel echt buiten de happy flow qua positie op de weg.

Dus nog steeds gewoon level 2 maar niemand claimt ook anders.
 
FSD Bèta 9.2 wordt uitgerold naar de testers.

Benieuwd wat het brengt.

C2F933EF-22DB-4584-AAF8-D1FE61D7F4CC.jpeg
 
  • Like
Reactions: ramonneke and arri
Kan iemand dit toelichten? Quantization? VRU?


Samengevat: kleinere modellen die sneller draaien.

"The Button" laat nog wel "even" op zich wachten:
 
  • Informative
Reactions: BobbyKings