Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dit komt steeds weer terug.een probleem dat al jaren geleden gemeld is.

Het gaat er meer om hoe Tesla er voor gaat zorgen hou huidige FSD owners gaat voorzien van een versie die wel digitale borden weet te herkennen.

Net als dat ik denk dat HW3 niet voldoende is. Die HW4 upgrade komt er zeker nog een keer aan.


Wat ik hoop maar nooit zal gebeuren is een MCU3 upgrade.
 
Dit probleem had je “vroeger” ook bij bewakingscamera’s. Uiteindelijk zijn er fabrikanten die dit softwarematig hebben opgelost. Moet bij Tesla dus ook kunnen. En dat wat je als persoon ziet is niet altijd wat de software ziet, de software kan hier wellicht wel mee omgaan door beelden bv te combineren.
 
FSD voor de Rest of Worls gaat beginnen, met Canada als eerste.

1642398435559.png
 
Not so sure... EM heeft altijd gezegd dat na Canada Noorwegen aan de beurt is:

"Altijd" zou ik dat niet durven noemen :)
Het gaat er ook niet om of Noorwegen wel of niet in de EU zit maar of deze UNECE volgt. Het laatste doet Noorwegen dus wel.

We gaat het zien... onlangs zei hij ook dat volgens mij 2e kwartaal 2022 in de EU iets ging gebeuren. Laten we hopen dat Tesla toestemming krijgt om in heel de EU FSD features uit te rollen zoals highway level 3 tot 60km/u of smart summon zonder de afstandsbediening op de voorruit en meer dan een paar meter.