DriesVDHoeck
Member
uit ervaring weet ik dat Zaventem hun uiterste best doet om de zaken op te lossen. maar jammer genoeg is hetgeen uit Fremont komt naar Europese Premium standaarden onvoldoende ...
De SeC's staan al vanaf het begin onder hoge druk. Net wanneer de maturiteit van de S wat op niveau komt, wordt er met de X opnieuw een beest vol kinderziektes binnen gegooid. Het is er vaak pompen of verzuipen, met daarnaast ook een heel sterke Amerikaanse mentailteit die niet altijd even goed past bij onze Europese manier van werken. Er is een gebrek aan communicatie, wat intern nog erger zou zijn dan de communicatie naar klanten toe. Ook aan procedures zou er een groot gebrek zijn.
Leg dat samen met het de opmerking dat de meeste eigenaren maken dat er een wagen van die prijsklasse niet zoveel problemen zou mogen hebben, vooral omdat we vaak met de typisch Duitse premiums vergelijken, en je krijgt een verhaal dat zich langs beide kanten versterkt.
Zoals al gezegd is het wel zo dat de SeC's heel hard werken, en dat ze heel veel doen om de problemen die meestal vanuit de productie komen op te lossen.