ebullio
Well-Known Member
Dan zou ik er maar snel een stukje tape omheen doenIk heb ook elektrische spiegels en geen schroef..
View attachment 205707
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dan zou ik er maar snel een stukje tape omheen doenIk heb ook elektrische spiegels en geen schroef..
View attachment 205707
...mocht het schroefje zichtbaar zijn in normale toestand zou dit me ook storen. Nu is het enkel zichtbaar in gevouwen toestand en hier kies je dan ook zelf voor...
Aan uw schroef heb ik zelfs een dislike overgehouden ( wat me meer stoort dan de schroef aan mijn spiegel)oeioei, dit wordt bijna nog de meeste besproken individuele schoef van de MS
Aan uw schroef heb ik zelfs een dislike overgehouden ( wat me meer stoort dan de schroef aan mijn spiegel)
maar zoals je al zie, ander onderwerp graag.
Deze schroef zit er enkel bij de elektrische vouwspiegels. dient om het kapje los te maken en aan de elektronica te kunnen. mocht het schroefje zichtbaar zijn in normale toestand zou dit me ook storen. Nu is het enkel zichtbaar in gevouwen toestand en hier kies je dan ook zelf voor. Een kapje over de schroef zou het geheel onnodig complex maken en de kans dat het kapje verloren gaat door de beweging van de spiegel. Voor mij hoeven ze hier zeker geen extra engineeringtijd in te gaan steken, omdat er nog andere katten te geselen zijn.
En misschien heeft hij ook wel een schroefje bij de spiegel van zijn Tesla...Heb jij toevallig langs onderen dan een schroefje?
Ik heb nu mijn tweede Model S. Nog nooit een kraakje gehoord. Met de eerste wel wat problemen met de sporing gehad. Met de tweede, nu bijna een jaar in gebruik, nog nooit bij het SeC geweest. Ik begin de namen van die aardige jongens en meisjes alweer te vergeten.Ik merk sinds kort dat mijn voorruit/ dak voor kraakt als ik over hobbels heen rij zachtje of hard maakt geen verschil. iemand ook deze ervaring. Over 2000 KM moet de Tesla voor de 40K beurt naar het SEC en laat ik daar sowieso naar kijken maar was benieuwd als meerdere mensen dit hadden.
Ik heb nu mijn tweede Model S. Nog nooit een kraakje gehoord. Met de eerste wel wat problemen met de sporing gehad. Met de tweede, nu bijna een jaar in gebruik, nog nooit bij het SeC geweest. Ik begin de namen van die aardige jongens en meisjes alweer te vergeten.
Mijn eerste Model S was van november 2013, een van de eerste in NL. Ook die auto had geen kraakjes.Fijn, ik weet dat de nieuwe modellen minder issues hebben dat was mijn vraag ook niet. Als ik een loaner heb voelt die ook steviger aan dan mijn eigen S.
Mijn eerste Model S was van november 2013, een van de eerste in NL. Ook die auto had geen kraakjes.
Gisteren bij het SEC geweest voor een aantal zaken. Veel windgeruis alsof je met open raam rijdt. Direct verholpen door het bestuurdersraam er goed in te zetten (zat scheef en sloot dus niet). Verder een brom maar volgens SEC niet "de brom". Gaan ze eind januari naar kijken tezamen met een kraak in het dashboard waar de monteur na 5 min. zelf al gek van werd. Ten laatste zat er bij aflevering een dikke vouw in de bekleding van het zitvlak van de bestuurderstoel. Hiervoor is een nieuwe stoel besteld.
Kortom zijn er nog steeds genoeg zaken niet helemaal in orde bij aflevering maar worden direct opgepakt door het SEC.
Met wie in Zaventem heb je te maken gehad als Delivery specialist? Aangaande op jouw verhaal is dat Tom Langie niet geweest, want die communiceert juist heel goed is mijn ervaring.Zucht. Voor het verlof 22/12 een afspraak gemaakt om mijn nieuwe S op te halen in Zaventem voor vrijdag 06/01. Alles geregeld, verlof genomen (ik en mijn vrouw). Mijn enige wagen verkocht (deze komen ze ophalen na het week end) 09/01.
Dinsdag 03/01 2x gebeld met hun of alles in orde was omdat de verzekering nog niets van inschrijvingspapieren ontvangen had en alles zou in orde komen. Niets meer van hun gehoord.
Woensdag 04/01 opnieuw zelf gebeld alles was in orde de verzekering zou de papieren ontvangen en alles kwam in orde. Woensdag nog geen papieren.
Donderdag 05/01 dacht ik nu hoeft het niet meer ik heb genoeg gebeld. Op eens telefoon ivm de betaling want de aflevering is voor 06/01. Over de nummerplaat en de papieren hoefde ik mij geen zorgen te maken alles was in orde voor de afhaling 06/01 (verzekering had nog niets van Tesla gehoord). Dus ik maar ter goeder trouw betaling uitgevoerd en het bewijs doorgestuurd via mail rond 15u. Om 18u30 op eens een mail dat de wagen nog niet is vrijgegeven in Tilburg en dat ze nog een aantal checks aan het doen zijn.
Man man wat een communicatie (bij Hyundai kwamen ze hun afspraken beter na). Ik kan niet begrijpen dat ze dit niet al eerder wisten. Ik krijg straks al spijt dat ik een Tesla besteld heb nog voor dat ik de wagen heb afgehaald .