You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand wat het verschil tussen P en Q revisie is? Dan is er tenminste nog een klein beetje hoop dat het goed komt.
Of is P de 'sports' (performance) versie van Q?
Inmiddels ook de beroemde Q DU. Alles weer lekker stil zoals het hoort; ben er blij mee!
Inmiddels ook de beroemde Q DU. Alles weer lekker stil zoals het hoort; ben er blij mee!
Dat moeten ze bij het SeC dan toch ook weten? Waarom ze mij dan weer met een P hebben opgezadeld...
Dat moeten ze bij het SeC dan toch ook weten? Waarom ze mij dan weer met een P hebben opgezadeld...
Ik hoop echt dat ik het NIET bij het juiste eind heb. En dat kan natuurlijk: er is mogelijk een Europese markt voor het aantal EV SUV's dat Audi in Vorst wil bouwen in 2018, en als dat waar is, zal Audi Brussel niet alleen een succesverhaal zijn, maar zelfs een baanbrekend succesverhaal! Het zou trouwens ook goed nieuws zijn voor Tesla: hoe meer de EV aanvaard wordt als standaard, hoe meer Tesla ook wagens zal verkopen.
Ik heb een nov 2013 versie, en alhoewel ik een aantal kinderziektes heb gehad, ben ik nu heel tevreden. Het laatste punt wat erg lang duurde wat de drive train, maar dat is nu ook volledig ok. Geen piepjes en geen kraagjes meer, alles naar tevredenheid opgelost.
Doorsturen naar autobladen kun je natuurlijk overwegen als je daar zelf een goed gevoel bij hebt. Ik denk niet dat het wat uitmaakt, ik zou mijn energie inzetten op het oplossen van het probleem en het escaleren waar nodig. Heb je al eens contact gehad me de Nederlandse directie? Escaleren naar het Europese hoofdkantoor in Amsterdam? Advocaat een briefje laten sturen?
Ik vind het wel jammer dat je via dit forum Tesla tot actie probeert aan te zetten (dan formuleer ik het nog netjes), zoals Rene al schrijft, probeer in dialoog te gaan met het management.Ik heb toch het idee dat ik een beerput optrek. Als ik ook de vele slechte reacties zie op de Facebook groepen. Het kan toch niet zo zijn dat we 100k+ betalen voor een auto die vol zit met kinderziektes, waar ook nog niet of nauwelijks wat mee wordt gedaan...
P.S. De servicemensen zijn en blijven aardige mensen maar ze kunnen het gewoon soms niet oplossen.
Ik vind het wel jammer dat je via dit forum Tesla tot actie probeert aan te zetten (dan formuleer ik het nog netjes), zoals Rene al schrijft, probeer in dialoog te gaan met het management.
Een aantal van je kritiekpunten zijn ook niet terecht:
- Kachel die er na een half uur mee ophoudt.
Dat is geen bug, maar (serieus) een feature, als die kachel uren door blijft draaien, dan is je batterij zo leeg als je vergeten bent dat je hem aangezet had.
- 3G radio die na 1 minuut ermee stopt
Als je WiFi uitzet dan schakelt hij niet meer over van WiFi naar 3G als je weg rijdt.
- Remmen die belaberd remmen.
Dat is een EV probleem in het algemeen vanwege het vooral remmen via regen.
Zo af en toe goed hard remmen zorgt er voor dat de remmen weer prima zijn.