JoeNe
EU P 1662
Het roest er wat afremmen lijkt me een goedkopere optie.In de handleiding staat dat piepende remmen betekend dat ze vervangen moeten worden. Maar dat lijkt me erg snel?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het roest er wat afremmen lijkt me een goedkopere optie.In de handleiding staat dat piepende remmen betekend dat ze vervangen moeten worden. Maar dat lijkt me erg snel?
In de handleiding staat dat piepende remmen betekend dat ze vervangen moeten worden. Maar dat lijkt me erg snel?
Ja dat moet maar dan
In de handleiding staat dat piepende remmen betekend dat ze vervangen moeten worden. Maar dat lijkt me erg snel?
Bij mij duurde het 3 maanden en >10.000km voordat ik de remmen acceptabel vond (als in: in overeenstemming met de acceleratie).In vond de remmen de eerste 1000 km maar matig, die hebben tijd nodig om een beetje in te lopen.
Ik vind die tweede stand ook nog te traag
Ik vind de regensensor echt niet goed afgesteld, die gaat inderdaad op standje 2 zo laat aan dat ik niks meer zie. Dus zelf telkens doordraaien, maar ja, dus dan heb ik geen intervalstandje die het goed doet, erg irritant. Ik heb een afspraak gemaakt bij SC Amsterdam. Ben benieuwd of ze iets kunnen afstellen oid...
In de handleiding staat dat piepende remmen betekend dat ze vervangen moeten worden. Maar dat lijkt me erg snel?
Goed tip!Je kunt toch even snel het pookje indrukken voor een 'single wipe' zonder dat je hem dan uit de automatische stand hoeft te halen. Misschien is er ook wel een oplossing te vinden als je je voorruit behandeld met rain-X. Kost een kwartiertje maar dan rollen de druppels de komende drie maanden wel van je ruit af en heb je beter zicht. Optie coat op het raam kan trouwens ook voor een nog langer effect.
Bij de montage van de alloygators keek de monteur uit interesse onder mijn auto.....bleken er 2 schroeven van het accupakket (helemaal) los te zitten......Ik heb al een week een los moertje of schroefje of zoiets dat ik hoor rollen, vermoedelijk in de passagiersstoel.
Ik wordt er :cursing: van.
Bij de montage van de alloygators keek de monteur uit interesse onder mijn auto.....bleken er 2 schroeven van het accupakket (helemaal) los te zitten......
gevalletje haastige spoed?
Ik heb idd " de brom" die opkomt bij 118 km/h en daarna ook niet meer verdwijnt.Had je toevallig ook last van de brom vanaf 100-120 km/uur ? Mogelijk resoneren de loszittende bouten/accu.
...Maar de brom is toch wel wat anders. Zo op het forum te lezen hebben toch wel heel wat auto's deze brom, iets dat pas na meerdere 100 km rijden begint. Ik heb er al heel wat over gelezen, maar ik ben vooral nieuwsgierig of dat bij iedereen uiteindelijk ook netjes is opgelost.......
Ik heb ook een brom waar ik me aan stoor. Begint bij 116 km/u. Vind het eigenlijk onacceptabel dat ik een auto rijd die op die snelheid mee lawaai maakt dat mijn Audi diesel. Er zijn door Tilburg geluidsopnamen gemaakt, die zijn naar de US gestuurd en het antwoord wat terugkwam was dat het 'binnen de toleranties' lag. Niet binnen mijn tolerantie in ieder geval. Het meest opvallend was dat de loaner minder lawaai maakte (met dezelfde banden). Het kan dus wel.
Dit is volgens mij ook een kwestie van op je strepen staan en je niet met een kluitje in het riet laten sturen.... Lijkt anders dan de aanpak bij de eerste leveringen.
Vooralsnog krijgt Tesla van mij het voordeel van de twijfel, ik zag dat bij anderen eerder zaken waren vervangen en ook in de USA wordt er blijkbaar niet moeilijk gedaan als de auto veel geluid maakt. ...
Dit is volgens mij ook een kwestie van op je strepen staan en je niet met een kluitje in het riet laten sturen.
Dit is volgens mij ook een kwestie van op je strepen staan en je niet met een kluitje in het riet laten sturen.
Net zoals met de missende rode adapter bij aflevering; door bij de juiste mensen (hoger in de voedselketen) aan te dringen kreeg ik die ruim een week later, maar nog ruim in november per UPS toegestuurd.
Dat opsturen van geluidsfragmenten naar de USA lijkt me een wassen neus. Er zijn hier in de Service Centers echt wel gekwalificeerde mensen die kunnen beoordelen wat wel en niet acceptabel is. Na a.s. zaterdag kunnen we inderdaad onafhankelijk het 'brom' probleem kwantificeren.