You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
even een update ....
nog steeds na 4 weken in het SeC geen 2de dual charger, ondertussen nieuwe batterij en als laatste redmiddel naar Tilburg voor nieuwe kabelboom
bottom line not happy. mijn S heeft al meer dan een maand in Sec gestaan en heb hem sinds november ;(
achteraf maar dan nog ? trouwens optie was toen ik hem bestelde in augustus niet aanwezig op het configuratie scherm
Dat is pech hebben, de ene wint de lotto, de andere heeft dit helaas aan de hand... Ik hoop dat ze binnenkort een 'aha'-momentje hebben waardoor alles snel in orde komt.
Heb je wat deftig vervangend vervoer gekregen in de tussentijd? (En dan bedoel ik geen Seat Ibiza natuurlijk :wink
Steve was niet overal vooruitstrevend in anders hadden ze de naam al lang gehad.
Het probleem is natuurlijk dat de kabelboom moeilijk kan getest worden zonder dat de component (slave charger) aanwezig is. Samenloop van omstandigheden waar zowel jij als Tesla het slachtoffer van zijn. Ik gun je een mooie compensatie om dit snel te vergeten. Maar eerst even afwachten of een nieuwe kabelboom effectief het probleem gaat oplossen. Gezien wat ze allemaal al geprobeerd hebben, lijkt me dit echt wel de finale oplossing. Hopelijk moeten ze niet te veel strippen om dit te fixen. Ik vermoed dat het wel mee gaat vallen gezien de connectie tussen de chargers onder de achterzetels zit en de aansluiting naar het BMS en de HV van het pack zich daar heel dichtbij / net achter bevindt.
Ton, zoek op IWatch, is de oude naam die Apple moest afzweren.
Een Iers bedrijf was Apple te snel af.
Mijn MS was 3 maanden oud en ik moest de 12v al vervangen, kwestie van pech, Tesla vroeg me of ik soms gebruikers had geïnstalleerd zoals camera's.
Gelukkig nog niet gedaan al was ik het wel van plan.
Damn... niet goed... ik hoop mee!even een update ....
nog steeds na 4 weken in het SeC geen 2de dual charger, ondertussen nieuwe batterij en als laatste redmiddel naar Tilburg voor nieuwe kabelboom
bottom line not happy. mijn S heeft al meer dan een maand in Sec gestaan en heb hem sinds november ;(
Altijd melden, ja.Ik ontdekte tijdens de oplevering twee punten in de lak, dicht bij elkaar overigens, waar er een stofkorrel onder de lak zat en mee was gespoten. Ik heb er niks van gezegd aangezien ik geen zin had om de auto achter te moeten laten op zaterdag om weer dagen, weken, te wachten op herstel.
Zou ik het alsnog moeten melden denken jullie? Misschien zijn er nog meer overigens, die twee had ik zo gauw ontdekt...
leid ik hieruit af dat je geen garantie op uw 12v meer hebt als je een webcam installeert???
Ik ontdekte tijdens de oplevering twee punten in de lak, dicht bij elkaar overigens, waar er een stofkorrel onder de lak zat en mee was gespoten. Ik heb er niks van gezegd aangezien ik geen zin had om de auto achter te moeten laten op zaterdag om weer dagen, weken, te wachten op herstel.
[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]Zou ik het alsnog moeten melden denken jullie? Misschien zijn er nog meer overigens, die twee had ik zo gauw ontdekt...
Lijkt me niet, blijkbaar wordt er een log bijgehouden van het aantal laad cyclus van de 12v batterij. Indien er een bepaalde drempelwaarde is overschreden wordt deze vervangen. Dat is in ieder geval het antwoord dat ik heb gekregen. Die van mij is rond de 40K km vervangen. Gebruik geen cams of dergelijke. Wel Teslalog en heb het idee sinds ik die gebruik dat mijn hoofd accu sneller % verliest dan voorheen. Maar dat is me het wel waard.
leid ik hieruit af dat je geen garantie op uw 12v meer hebt als je een webcam installeert???
- - - Updated - - -
Damn... niet goed... ik hoop mee!
Ik had vorig jaar opvallend veel roest op de naven van alle wielen, zichtbaar door de open structuur van de 19" wielen. Ik heb het toen gemeld bij het SeC eigenlijk met de verwachting dat ze zouden zeggen "Dat is heel normaal", maar ze hebben om deze reden onder garantie alle schijfremmen vervangen voor nieuwe die dit euvel niet hebben! Het deel dat zichtbaar is achter de velgen is niet de naaf maar een deel van de schijfremmen. Nu zien ze er weer fantastisch uit. Ik zie veel Tesla's rondrijden met dit roest-verschijnsel.
Dat weet ik niet hoor... kmstand van mijn MS nadert de 200.000 en als de 12V als eens is vervangen was dat tijdens een beurt maar het is mij in elk geval nog niet gemeld...Lijkt me niet, blijkbaar wordt er een log bijgehouden van het aantal laad cyclus van de 12v batterij. Indien er een bepaalde drempelwaarde is overschreden wordt deze vervangen. Dat is in ieder geval het antwoord dat ik heb gekregen. Die van mij is rond de 40K km vervangen. Gebruik geen cams of dergelijke. Wel Teslalog en heb het idee sinds ik die gebruik dat mijn hoofd accu sneller % verliest dan voorheen. Maar dat is me het wel waard./QUOTE]
Ja, dat nog wel. De voorste zijn al vervangen en daar zie je een duidelijk verschil. Achter worden over 2 weken vervangen. Die zijn wel mooi schoon gemaakt maar je ziet nu al duidelijk verschil. De voorste blijven veel mooier. Schijnt een andere coating op te zitten waardoor het niet meer zo roestig wordt.Ik heb ze ook zo. Zat je nog binnen de 80K km grens ?
Heb je dat daarna nog voorgehad? Want ik heb een identiek fenomeen, maar heb het al twee keer in één week gekregen. Ik moet zeggen, een week waarin de wagen nogal stilgestaan heeft. Zou het daarmee kunnen te maken hebben?Mmmm, als ik in de auto stap zegt ie "systemen opstarten", en na circa een halve minuut wachten kan ik rijden. Het grote scherm blijft zwart - en ik krijg een melding dat de parkeerhulp niet werkt. Nog niet eerder gezien op het forum, herkenbaar voor iemand?