Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
We willen nog wel eens klagen over de tekortkomingen, nodige fixes en service. Of het feit dat we slechts een ICE meekrijgen bij servicewerkzaamheden. Maar we zijn toch best wel verwend als ik zo'n bericht tegenkom.....

image.jpeg
 
  • Informative
Reactions: AnalysiZ
Ook zo handig: als je belt voor een afspraak weten ze de km-stand gewoon.
Daar heb ik ze bij Profile al een paar keer mee verbaasd: sta je aan de balie, bieden ze excuus aan omdat ze de km-stand willen weten. Ze gaan er vanuit dat je dan weer terug moet naar de auto, maar kijken verbaasd op als je de km-stand via de app (remote S) uitleest..
 
  • Funny
Reactions: AnalysiZ
Ton, zoek op IWatch, is de oude naam die Apple moest afzweren.
Een Iers bedrijf was Apple te snel af.
Mijn MS was 3 maanden oud en ik moest de 12v al vervangen, kwestie van pech, Tesla vroeg me of ik soms gebruikers had geïnstalleerd zoals camera's.
Gelukkig nog niet gedaan al was ik het wel van plan.
 
  • Informative
Reactions: AnalysiZ
Even een update

auto nog steeds in SeC, blijkbaar de eerste in de wereld waar dit voorvalt .... ;(


even een update ....

nog steeds na 4 weken in het SeC geen 2de dual charger, ondertussen nieuwe batterij en als laatste redmiddel naar Tilburg voor nieuwe kabelboom

bottom line not happy. mijn S heeft al meer dan een maand in Sec gestaan en heb hem sinds november ;(
 
  • Informative
Reactions: AnalysiZ
even een update ....

nog steeds na 4 weken in het SeC geen 2de dual charger, ondertussen nieuwe batterij en als laatste redmiddel naar Tilburg voor nieuwe kabelboom

bottom line not happy. mijn S heeft al meer dan een maand in Sec gestaan en heb hem sinds november ;(

Dat is balen, heb je die achteraf laten installeren of van uit de fabriek?