Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 243093

Nog een fototje van de zonneklep.
Je kunt er niet aan ontsnappen:
upload_2017-8-22_21-6-33.png


upload_2017-8-22_21-7-11.png
 
Sorry hoor, maar volgens mij begrijp je hier iets niet. Je rijdt in een Amerikaanse auto. De veiligste auto ter wereld. Daar horen dit soort waarschuwings stickers bij. In een ander draadje (janken over tekortkomingen.....) geef je zelfs aan dat je Tesla gevraagd hebt om bij de jouw nieuw te leveren MX van de stickers te ontdoen. Hoe kun je denken dat zij deze voor je verwijderen? Ze verwijderen niet eens de type aanduiding op je achterklep. Trek ze er zelf af of plak er iets moois overheen. Kom met iets serieus maar dit is voor mij vervuiling van het forum........think twice
 
  • Like
Reactions: pvh
Je kunt er niet aan ontsnappen:
Je kunt er wel aan ontsnappen. Allereerst met een föhn proberen de sticker op te warmen en los te trekken. Als de sticker zich niet door verwarmen laat verwijderen, dan kun je de sticker met een heel scherp mes op vele plaatsen, en wel liefst kruiselings, insnijden. Dat alleen maar in de toplaag van de sticker, niet er door snijden.
Dan met sticker verwijderaar of wasbenzine en een doekje deppen. De sticker verwijderaar rustig laten inwerken. Dat is wel een geduld klusje. Na verloop van tijd kun je sticker er heel geleidelijk aftrekken. Lijmresten met wasbenzine verwijderen.
Disclaimer: ik geef geen garantie op het slagen van deze operatie.
 
  • Helpful
Reactions: simonsmidt
Vandaag voor 2-3 dagen een Loaner gekregen. 90D. Denk maar onder jank topic... word er niet echt warm van moet ik zeggen. Mijn P85+ voelt stuk beter aan, en je hoort in die 90D gewoon de motoren geluid maken... Een geluk, ik zag geen stickers zitten gelukkig! Want anders was het echt helemaal ruk geweest zeg...... :).
Doe je zonneklep van de bestuurderskant of de passagier naar beneden klappen en dan kun je alsnog lekker meejanken......;)
 
Is het proberen waard, thanks. Kunnen de boys van de Jank Politie ook weer rusten ;-).
Beetje stangen John! Maar aan de Boyleweg 10 (zie dat je uit Spijkenisse komt) ligt een busje stickerverwijderaar voor je klaar! Is serieus hoor, hebben bergen van die zooi. Wij verkopen aan retail welke zaken altijd vol met stickers plakken en voordat ze moeten betalen vaak spullen al terugsturen... Er is ook verse bonen koffie...
 
  • Like
Reactions: Adm
Vandaag voor 2-3 dagen een Loaner gekregen. 90D. Denk maar onder jank topic... word er niet echt warm van moet ik zeggen. Mijn P85+ voelt stuk beter aan, en je hoort in die 90D gewoon de motoren geluid maken... Een geluk, ik zag geen stickers zitten gelukkig! Want anders was het echt helemaal ruk geweest zeg...... :).

Heb ook net dezelfde ervaring gehad. De P85+ was destijds € 6500,- duurder en had mn aanpassingen mbt afvering, schokdempers en staggered banden setup. Vind mijn P85+ strakker en stiller rijden, bij hogere snelheden koersvaster alhoewel dat bij de P85+ bij echt hoge snelheden ( > 150km) nog steeds niet zijn sterkste punt is en niet vergelijkbaar / op nivo van BMW / Audi RS6 is. Ook de P85+ krijgt dan wat Amerikaans zweverigs over zich maar ja hoeveel van de rijd rijden we die snelheden... Iemand overigens al de overstap gemaakt van P85+ naar P100D gemaakt die daar wat over kan vertellen? Zijn er aanpassingen bij de P100D vwb afvering, remmen tov de 100D?
 
Heb ook net dezelfde ervaring gehad. De P85+ was destijds € 6500,- duurder en had mn aanpassingen mbt afvering, schokdempers en staggered banden setup. Vind mijn P85+ strakker en stiller rijden, bij hogere snelheden koersvaster alhoewel dat bij de P85+ bij echt hoge snelheden ( > 150km) nog steeds niet zijn sterkste punt is en niet vergelijkbaar / op nivo van BMW / Audi RS6 is. Ook de P85+ krijgt dan wat Amerikaans zweverigs over zich maar ja hoeveel van de rijd rijden we die snelheden... Iemand overigens al de overstap gemaakt van P85+ naar P100D gemaakt die daar wat over kan vertellen? Zijn er aanpassingen bij de P100D vwb afvering, remmen tov de 100D?
Ook ik concludeer elke keer: mijn P85 is zo slecht nog niet!
 
Beetje stangen John! Maar aan de Boyleweg 10 (zie dat je uit Spijkenisse komt) ligt een busje stickerverwijderaar voor je klaar! Is serieus hoor, hebben bergen van die zooi. Wij verkopen aan retail welke zaken altijd vol met stickers plakken en voordat ze moeten betalen vaak spullen al terugsturen... Er is ook verse bonen koffie...
Én een bus stickerverwijderaar én verse bonenkoffie! Nummertje trekken? :rolleyes:
 
Ook ik concludeer elke keer: mijn P85 is zo slecht nog niet!
Maar ja Maarten dan komen voor het dilema; wat hierna.. Vind het een vreemde ervaring mogelijke opvolger ondanks zijn vele verbeteringen (w.o. autopilot, 4wd demping afrol en windgeluiden van buitenaf) mij minder het gevoel geeft een 'echte rijders auto te zijn'. P100D is zodanig geprijsd dat ik dat de meerwaarde niet waard vind. Principe dingetje; het moet een beetje naar waarde geprijsd zijn. Wil niet de kolossale meer prijs betalen omdat ze er qua prijselasticiteit nu mee wegkomen hoezeer ik het merk en de missie ook een warm hart toedraag.
 
  • Like
Reactions: Maarten and Phil_BE
Beetje stangen John! Maar aan de Boyleweg 10 (zie dat je uit Spijkenisse komt) ligt een busje stickerverwijderaar voor je klaar! Is serieus hoor, hebben bergen van die zooi. Wij verkopen aan retail welke zaken altijd vol met stickers plakken en voordat ze moeten betalen vaak spullen al terugsturen... Er is ook verse bonen koffie...
Wij verwijderden altijd stickers van dozen door warm maken met de elektrische verfafbrander :)
 
Beetje stangen John! Maar aan de Boyleweg 10 (zie dat je uit Spijkenisse komt) ligt een busje stickerverwijderaar voor je klaar! Is serieus hoor, hebben bergen van die zooi. Wij verkopen aan retail welke zaken altijd vol met stickers plakken en voordat ze moeten betalen vaak spullen al terugsturen... Er is ook verse bonen koffie...
Verse bonen koffie..... dat kan ik nooit afslaan :). Ik denk dat ik vanmiddag even langs rij als ik mijn nieuwe X in Tilburg gehaald heb :)