Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 270156 View attachment 270157 View attachment 270158 Tijdens het wassen van mijn S viel mij een roestvlek op in het midden van de onderste chroom sierstrip achteraan. Gisteren was ik thuis en aangezien ik in een vorig leven nog garage gehouden heb demonteerde ik de achterbumper. Bleek de middelste moer en moerclips te zijn die de oorzaak waren. Via internet kwam ik dezelfde roestvlek tegen op het Deense forum. Mijn wagen is van mei 2015. Iemand iets gelijkaardig meegemaakt?
Ik heb precies hetzelfde. Is met wat polijstpasta zo weg te halen. Als je de schroef vervangt voor een RVS of goed verzinkt exemplaar komt het ook niet meer terug.
 
Sinds 50.2 werken bij mij de voorste parkeersensoren niet altijd. Als ik bijvoorbeeld de oprit thuis op rij ziet hij de auto van mijn vrouw wel (wordt herkend als auto in het middelste scherm), maar de parkeersensoren starten soms wel en soms niet (in het linkse scherm).

Herkent iemand dit? Heb inmiddels al een terugbelnotitie achtergelaten en een melding gemaakt in MyTesla, maar nog geen reactie vanuit Tesla.
 
Ik heb AP1.0 en merk de laatste weken dat de AP vrij "sketchy" is geworden. Ik merk dat de wagen tussen perfect rechte ljinen, op de E40 tussen Gent en Brussel, de E40 Brussel - Luik, de R0, etc. echt bijna constant aanzienlijke stuurcorrecties doet die je toch zacht door elkaar schudden. De wagen blijft dan ook niet echt mooi in het midden tussen de lijnen, maar gaat ook heen en weer binnen het rijvak terwijl de baan wel echt behoorlijk recht is.

Er zijn wel een paar updates uitgebracht de laatste weken, dus mogelijks heeft het daarmee te maken. Kan natuurlijk ook aan andere dingen liggen (bandenslijtage, uitlijning,...), daarmee dat ik eens wou horen of nog iemand dit ervaart?
 
Ik heb AP1.0 en merk de laatste weken dat de AP vrij "sketchy" is geworden. Ik merk dat de wagen tussen perfect rechte ljinen, op de E40 tussen Gent en Brussel, de E40 Brussel - Luik, de R0, etc. echt bijna constant aanzienlijke stuurcorrecties doet die je toch zacht door elkaar schudden. De wagen blijft dan ook niet echt mooi in het midden tussen de lijnen, maar gaat ook heen en weer binnen het rijvak terwijl de baan wel echt behoorlijk recht is.

Er zijn wel een paar updates uitgebracht de laatste weken, dus mogelijks heeft het daarmee te maken. Kan natuurlijk ook aan andere dingen liggen (bandenslijtage, uitlijning,...), daarmee dat ik eens wou horen of nog iemand dit ervaart?
Nee Dries, ik merk aan het gedrag van AP1 in mijn auto geen verschil door de recente updates.
Heb je mogelijk last van veel wind? De auto wordt dan ook flink heen en weer bewogen en AP doet zijn best om dit te corrigeren.
 
IMG_0278.JPG


Heb ik nu in mijn broek gep.... ? ;)

Neen, het is het dak :(

IMG_0280.JPG


Volgende keer bij het SeC maar even laten nakijken...
 
Ben eens in het koude voeten probleem gedoken met een kleine Flir Infrarood camera:

20180102T170127.jpg



Het blijkt dat de koude luchtstroom vooral uit een gat bij het Wattpedaal komt:

IMG_2416.JPG


Als je het pedaal met de hand wat indrukt, zie een een soort van kanaal lopen: ijslkoud. Ik ga dat eens dichtstoppen en kijken of ik warme voeten hou.

Het Wattpedaal is trouwens van plastic, iets om rekening mee te houden als je plankgas geeft.
 
Ben eens in het koude voeten probleem gedoken met een kleine Flir Infrarood camera.

Het blijkt dat de koude luchtstroom vooral uit een gat bij het Wattpedaal komt. Als je het pedaal met de hand wat indrukt, zie een een soort van kanaal lopen: ijslkoud. Ik ga dat eens dichtstoppen en kijken of ik warme voeten hou.

Hou ons graag op de hoogte. Ik zat gister met overjas over de benen te sturen van Kopenhagen naar huis... Tenen bleven koud.
 
Ben eens in het koude voeten probleem gedoken met een kleine Flir Infrarood camera:


Als je het pedaal met de hand wat indrukt, zie een een soort van kanaal lopen: ijslkoud. Ik ga dat eens dichtstoppen en kijken of ik warme voeten hou.

Het Wattpedaal is trouwens van plastic, iets om rekening mee te houden als je plankgas geeft.

Knap werk heb je ook fotos van passagier kant,mijn echtgenote klaagt daar vaak over. Het moeilijke instellen van temperatuur en het beslaan van de ruiten binnen zijn voor mij de belangrijkste issues die ik heb met de wagen. Voor de rest een droom. Is dit herkenbaar? Voor beslaan van de ramen is er daar een product dat jullie aanraden ?