Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een (nu dode) spin in een van de achterlichten. Ga bij de eerste beurt toch maar es vragen of die eruit kan. Ziet er raar uit zo. De unit is dus idd niet dicht.
Bij mijn laatste servicebeurt had ik een dode mug in mijn achterlicht. Ze hebben onder garantie een nieuw achterlicht gestoken. Of deze service ook geldig is voor dode spinnen, weet ik niet;)
 
  • Funny
Reactions: Faiz71
Thanks @nico180 en @Gaston
Ik zie deze condens plekken zodra het wat kouder is, dus eigenlijk vanaf het najaar continu. Ik zal even er op letten of er roest op de reflectoren zichtbaar is. En anders meld ik het bij het eerstvolgend bezoekje bij de SeC (ik vind het er een beetje knullig uitzien, condens in de lampunits)
 
Bij mijn X ook twee keer veel condens waargenomen. De ontluchtingsgaatjes in de achterlichtunits zijn er om het condens te laten verdampen, maar ik heb de indruk dat de hogedruk spuiters van de wasstraat juist door deze gaatjes vocht naar binnen brengen.

Zolang er niet zichtbaar een laag water in de unit staat, en de verchroomde reflektors niet beginnen te roesten zal dit wel geen probleem zijn.
Idem, en ook na het geven van een wasbeurt. Inderdaad gaatjes aanwezig om de boel terug te laten verdampen.
 
Ik mag m volgende week vrijdag ophalen en heb niks gehoord.... zou de auto dan helemaal perfect zijn? ;)
3A3AE631-A8EE-49C7-995C-2D33A95A709C.jpeg

Bijna perfect. Bij mij dus streep van ca. 4 cm zonder kleur. Lijkt op een schraap voordat de blanke lak erop ging. Positie achterklep rechts.
 
Met de kou heb ik de verwarming voll aanstaan en merk dat bij het rechter rooster aan de voorzijde en de achterroosters voor de passagiers geen warme lucht komt. De andere roosters geven gewoon hete lucht. Iemand anders dit ook al een keer gehad? SUC bellen voor afspraak dan maar?
 
Even iets praktisch..... Waar zit de lifehammer bij de Tesla? Beetje zo’n vraag die je hebt als je in de file staat. Ik heb hem (nog) niet kunnen vinden in onze X. Kan me haast niet voorstellen dat ze zo’n ding niet meeleveren. (Normaal zit er eentje bij de bestuurder en de eentje bij de bijrijder)
 
Even iets praktisch..... Waar zit de lifehammer bij de Tesla? Beetje zo’n vraag die je hebt als je in de file staat. Ik heb hem (nog) niet kunnen vinden in onze X. Kan me haast niet voorstellen dat ze zo’n ding niet meeleveren. (Normaal zit er eentje bij de bestuurder en de eentje bij de bijrijder)
Die lag bij de Action op je te wachten, F.
B2FA67E5-8048-44C1-A71B-8838C1ADD2E4.jpeg