Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.
This site may earn commission on affiliate links.
Nadat de batterij kapot is gegaan was er een storing met het middenconsole, en nu met het internet. Ze krijgen de auto nog niet echt aan de praat...

Morgen is het nu 2 weken.
Pas als je m weer ff kwijt bent merk je hoe bijzonder de Tesla is. Verwend als ik ben.... Ook ik kreeg voor een paar dagen een splinternieuwe Mercedes te leen een paar maanden geleden. Voorheen vond ik dit prachtig. Nu mag Tesla alleen aan mijn auto klussen als ze een ander exemplaar te leen hebben. Lukt dat niet dan probeer ik het zo te plannen dat ik onze andere Tesla kan gebruiken. Tenzij de Tesla me echt laat staan doe ik er alles aan te voorkomen dat ik in een fossiel moet rijden:redface::redface:.
 
Pas als je m weer ff kwijt bent merk je hoe bijzonder de Tesla is. Verwend als ik ben.... Ook ik kreeg voor een paar dagen een splinternieuwe Mercedes te leen een paar maanden geleden. Voorheen vond ik dit prachtig. Nu mag Tesla alleen aan mijn auto klussen als ze een ander exemplaar te leen hebben. Lukt dat niet dan probeer ik het zo te plannen dat ik onze andere Tesla kan gebruiken. Tenzij de Tesla me echt laat staan doe ik er alles aan te voorkomen dat ik in een fossiel moet rijden:redface::redface:.
Er rijden toch nog bussen om naar huis en je werk te gaan !? Doe dat maar eens een week dan ben je eraan gewent en wil je nooit meer een model S. :biggrin:
 
Ik weet niet hoe jullie dat ervaren maar ik wordt inmiddels wel een beetje erg gestoord van het feit dat om de zoveel tijd het systeem gereset moet worden. Kilometersnelheidsmeter die gaat haperen, skippen van tune-in muziekzenders die dan wel eens een 'next' missen, en ga zo maar door. Wel balen dat ook de laatste softwareupdate hier geen verandering in aangebracht heeft...
 
Ik weet niet hoe jullie dat ervaren maar ik wordt inmiddels wel een beetje erg gestoord van het feit dat om de zoveel tijd het systeem gereset moet worden. Kilometersnelheidsmeter die gaat haperen, skippen van tune-in muziekzenders die dan wel eens een 'next' missen, en ga zo maar door. Wel balen dat ook de laatste softwareupdate hier geen verandering in aangebracht heeft...
Ik heb de auto nu 7 maanden, heb 30K kilometer gereden, en maar 2 keer moeten resetten.
 
vanmorgen voor de derde keer het volgende:
radio valt weg en ook het linker gedeelte scherm boven stuur.
richtingaanwijzer geluid doet het niet meer
tilt buitenspiegels werkt niet meer
temperatuur en accu central scherm werkt niet meer
Na een tijdje komt radio weer terug maar de rest niet
Na reset via twee scroll knoppen op stuur werkt alles weer

Iemand anders ook deze ervaring?
 
vanmorgen voor de derde keer het volgende:
radio valt weg en ook het linker gedeelte scherm boven stuur.
richtingaanwijzer geluid doet het niet meer
tilt buitenspiegels werkt niet meer
temperatuur en accu central scherm werkt niet meer
Na een tijdje komt radio weer terug maar de rest niet
Na reset via twee scroll knoppen op stuur werkt alles weer

Iemand anders ook deze ervaring?

Ja, had ik vorige week (zie datum) ook voor het eerst:

image.jpg


Lijkt wel of de airbag dan ook uitgeschakeld is. Toch geen relaxed idee...
 
daar zit een (VS) advocaat achter.

Dat was ook mijn eerste idee. Is ook met een noodvaart naar iedereen uitgeleverd. En, een icoontje met een streep erdoor, en dan het woord ON ernaast. De gemiddelde UI designer krijgt daar spontaan kramp van.....

Verder heb ik het idee dat de airco wat minder hard blaast in het begin. Dus ook een stuk minder herrie bij het wegrijden in een warme auto.