Bedoel je dat de auto niet wil starten? Het dus lijkt alsof de keyfob niet in de auto is? Daar heb ik de laatste weken last van.
+1
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bedoel je dat de auto niet wil starten? Het dus lijkt alsof de keyfob niet in de auto is? Daar heb ik de laatste weken last van.
Gisteren kreeg ik ook de melding "sleutel niet gevonden". Pas nadat ik hem uit mijn zak haalde en zei, en wat is dit dan, wou hij starten.Bedoel je dat de auto niet wil starten? Het dus lijkt alsof de keyfob niet in de auto is? Daar heb ik de laatste weken last van.
Dat heb ik ook de laatste tijd, stap je in en dan is het instrumenten cluster zwart, daarna het tesla logo en na ong 20 seconden is ie weer wakker. Was trouwens ook op een loaner vorige werk. Is dit bij iedereen of...
Batterij keyfob vervangen?
Ik kreeg gisteren dezelfde melding met 2 sleutels in de auto. Maar ze ging weer weg.Dat was natuurlijk ook mijn eerste gedachte, maar een nieuwe batterij maakte geen verschil.
Gisteren kreeg ik ook de melding "sleutel niet gevonden". Pas nadat ik hem uit mijn zak haalde en zei, en wat is dit dan, wou hij starten.
'T zijn ook wel heel dunne paaltjes... maar nee, lijkt me niet normaal. Zijn de sensoren misschien vuil?Is dit normaal? Paaltjes ziet hij gewoon pas als ik rem... op nog géén 10cm afstand...
https://vimeo.com/123006621
'T zijn ook wel heel dunne paaltjes... maar nee, lijkt me niet normaal. Zijn de sensoren misschien vuil?
Bedoel je dat de auto niet wil starten? Het dus lijkt alsof de keyfob niet in de auto is? Daar heb ik de laatste weken last van.
Bizar. Mijn S heeft daar in ieder geval helemaal geen last van. Ik neem aan dat je allerhande reboots etc. al hebt geprobeerd...Heb het ook met een muur... En sensoren zijn schoon.. Overigens zien de sensoren smallere objecten. Lijkt op een soort vertraging. Want als ik een meter ervoor stop, dan gaan ze na een seconde wel de afstand aangeven.
Nee. Ik stap in, en mijn instrument cluster is zwart. Daarna een grote T, en een 20-tal seconden later is deze opgestart. Pas dan kan ik wegrijden. En het gebeurt best vaak, zonder dat er een patroon in lijkt te zitten. Soms stap ik in in de ochtend en kan ik direct wegrijden, en een andere keer krijg ik dit effect al na 10 minuten stilstand.
Energy saving staat inderdaad aan, en met de keep-connected optie. In het verleden (lees: voorgaande firmware versies) zag ik dit effect overigens nooit. Zal de energy saving optie eens uitzetten.
Overigens had ik afgelopen weekend ook een enorm stotterende audio. Alsof de processor het echt te druk heeft met 'iets anders'. Beetje het zelfde effect als met Paul zijn parkeersensoren (alhoewel ik het zo extreem nog niet heb).
Allways connected is alleen dat je via de App je auto kan bereiken. Nu zal hij gedurende de nachtelijke uren dus de S altijd in een soort mode zetten dat je idd moet wachten als je instapt en ik meen ook als he een poosje niet heb gereden overdag. Het is dus normaal dat je moet wachten dan, en idd dan start hij op en zie je het logo in beeld komen.
Bizar. Mijn S heeft daar in ieder geval helemaal geen last van. Ik neem aan dat je allerhande reboots etc. al hebt geprobeerd...
Dat lijkt me er eentje voor het SeC dan, misschien een issue met de CAN bus waardoor data vertraagd aankomt of iets dergelijks...Ja, reboot kleine scherm, grote scherm, volledig. Heb het ook met de sensoren voor.
Maar ik ga eens de energy saving uitzetten om te zien hoe 'ie dan reageert...
..in de nacht zal hij in een slaap gaan en moet hij wakker gemaakt worden en dat duurt, ook bij een Tesla, wat langer.
+1Ok, duidelijk. Maar waarom dan zo onregelmatig?