Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben zelfs voor levering waarschijnlijk al een beetje "genaaid" door Tesla want van wat ik kan volgen op het Amerikaanse Tesla forum zal m'n wagen enkel met de voorste next gen seats geleverd worden, terwijl de achterbank de gewone versie is (als dit niet terug wordt aangepast natuurlijk)...dit is een week nadat ik m'n bestelling heb doorgestuurd in voegen gegaan, dus ik heb wel lekker nog 1000 euro MEER betaald voor ENKEL de voorzetels....
Foute aannames, 1 telefoontje naar degene die t weet, Tesla, en niet alles geloven wat je op t forum leest. Afgelopen week hebben 3 kennissen van mij een Tesla besteld. Daar speelde hetzelfde probleem, lees onhandige communicatie, door wijzigingen in het configuratie programma. Waarschijnlijk door leveringsproblemen met de next gen achterbank is er voorlopig besloten deze niet meer aan te bieden. Hierdoor wordt de config. €1000,- goedkoper. Dus of je hebt m of je factuur wordt €1000,- lager.

- - - Updated - - -

Het verontrust me wel een beetje dat er blijkbaar niets negatief over Tesla gezegd mag worden.
Je zou je kunnen afvragen hoe dat komt.

Mijn persoonlijke mening: klaag over zaken die je weet of zelf ervaren hebt niet over wat je hoort of leest. De Tesla is niet perfecte wagen maar op dit moment wel de beste wagen "that money can buy".
 
Ik moet er zelfs niet aan denken: champagne bij aflevering. Doe mij maar gewoon de Tesla manier in plaats van een hoop theather met een persoon die alleen maar blij is omdat jij hem net een zak geld hebt gebracht.

Helemaal mee eens. Je wilt bij aflevering gewoon duidelijke info en antwoord op evt vragen, en een auto die het blijft doen :wink: Champagne drink ik liever met een stel vrienden dan met een wildvreemde Tesla medewerker. #no-offence-intended
 
Wordt druk gewerkt aan m'n S. Ben hem nu al een week kwijt.
5a06685f45d24f6612b9e079567b4c04.jpg
 
jippie,
gisterenavond is m'n MS na de valse start van maandag dan toch aan huis geleverd. Bleek een defect in het koelsysteem van de drive unit. Volledig nieuwe drive unit gestoken. Dikke pluim voor SeC aartselaar. Hielden me dagelijks op de hoogte van wat er mis was en wat ze aan het doen waren. Vroegen gisteren of ze wagen al rijdend mochten brengen of dat ik hem liever op een takelwagen gebracht zag. Heb ze maar laten rijden, dan was ik zeker dat hij het nu meer dan 10 km volhoudt. :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
 
jippie,
gisterenavond is m'n MS na de valse start van maandag dan toch aan huis geleverd. Bleek een defect in het koelsysteem van de drive unit. Volledig nieuwe drive unit gestoken. Dikke pluim voor SeC aartselaar. Hielden me dagelijks op de hoogte van wat er mis was en wat ze aan het doen waren. Vroegen gisteren of ze wagen al rijdend mochten brengen of dat ik hem liever op een takelwagen gebracht zag. Heb ze maar laten rijden, dan was ik zeker dat hij het nu meer dan 10 km volhoudt. :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Fijn zo, bedankt voor de feedback. Ik had al zo het vermoeden dat het in het koelsysteem zat ;-)
Nu lekker rondtoeren!
 
Aangezien de titel van dit topic verwijst naar DAB+; we hebben recent de tesla opgehaald maar krijg de DAB radio nog niet aan de praat. Ik kan hier gewoonweg geen zenders selecteren. Is dit normaal of een tekortkoming bij levering? Overigens draait hij nog op software versie 6.0.
 
Zat ik ook al aan te denken, maar hij doet het weer en dit was geen klein klusje. Heb jij dat deuren spel gezien dan?
Volgens mij is Xfrank een smiley vergeten :)
Toen ik als student in een garage bijkluste deden we dat ook altijd, auto op de brug en wielen eraf, dan leek het dat we aan het werk waren en dan koffiedrinken tot de baas binnenkwam :)
(en daarom moet je als baas altijd eerder dan je werknemers op de zaak zijn)
 
Het probleem met de niet perfect sluitende driehoekjes aan de portieren vooraan is duidelijk nog niet gefixt. Boven de 110 Km/u heb ik een windgeluid en tocht aan de kant van de bestuurder.

blijkbaar moet je een beetje geluk hebben. ik heb daar totaal geen last van. als je er te veel last van hebt, kunnen we onze auto toch gewoon ruilen. het is ook een rode. niemand gaat het verschil merken,:smile: