Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ha, het boutje waar de stuurkolom mee vast staat...
Jan, de volgende keer wel even opletten bij het optrekken in "insane modus" .Aan het stuur duwen in plaats van te trekken.

Ik weet intussen waar het boutje vandaan komt. Zondag zijn eerste badje gegeven en binnen alles eens goed bekeken. Blijkt dat de plastic kap die het scharnierpunt bedekt tussen het zit en rug gedeelte rechts aan de bestuurderszetel volledig los zit. En je kan er heel moeilijk bij om die kap vast te zetten omdat het langs onder moet gebeuren. Als ik het niet zelf in orde kan krijgen de komende dagen zal het op het lijstje gezet worden van zaken die door het SeC moeten gefixt worden.
 
Gisteren in de wagen, interferentie van GSM signaal op radio/speakers. Vooral als de gsm (iphone 6 in casu) op de yacht floor of op schapje ligt. Iemand ook al ervaren?

Verder: coyote werkt 50% van de tijd niet (ligt weliswaar op de yacht floor meeste van de tijd)

Ik heb geen last van interferentie van mijn GSM, behalve een klein beetje op plaatsen met zeer slechte GSM ontvangst. De GSM is nu dmv een Brodit clip bovenaan links naast het 17 inch scherm geplaatst en iCoyote werkt naar behoren. Hij kan alleen de insane acceleratie niet volgen. :smile:

Waar ik wel last van heb is dat bij een Bluetooth connectie de audio warnings van iCoyote in een zwart gat verdwijnen. Het zou ideaal zijn indien deze over de Bluetooth connectie door de speakers van de wagen te horen zouden zijn. Iemand dit al voor mekaar gekregen? Anders moet ik kijken om enkel de telefoon via Bluetooth te linken en niet de media/audio.
 
Ik heb geen last van interferentie van mijn GSM, behalve een klein beetje op plaatsen met zeer slechte GSM ontvangst. De GSM is nu dmv een Brodit clip bovenaan links naast het 17 inch scherm geplaatst en iCoyote werkt naar behoren. Hij kan alleen de insane acceleratie niet volgen. :smile:

Waar ik wel last van heb is dat bij een Bluetooth connectie de audio warnings van iCoyote in een zwart gat verdwijnen. Het zou ideaal zijn indien deze over de Bluetooth connectie door de speakers van de wagen te horen zouden zijn. Iemand dit al voor mekaar gekregen? Anders moet ik kijken om enkel de telefoon via Bluetooth te linken en niet de media/audio.
Ik heb ongeveer een maand geleden hier iets over gezegd mbt flitsmeister. Daar kun je kiezen voor 'microfoon kanalen'. En een andere gebruiker wist toen te melden dat dat bij icoyote ook lukte. Even zoeken in de instellingen dus of even mijn oude berichten nalezen (hoeveel werk kan dat nou zijn ;) )
 
Auto staat in Arnhem voor verder onderzoek (12v issue maar nog niet duidelijk waar de fout zit). Tesla weet wel hoe de pijn te verzachten... Nice!
uploadfromtaptalk1428950350806.JPG
 
Hij zal wel op Valet Mode Staan (8-9 sec naar 100) :biggrin:

Viel wel mee . De loaner was wel begrenst op 150 km/u, maar Insane is gewoon beschikbaar...(confirmed door Tesla en mijn nek) .Heb alweer afscheid mogen nemen, mijn classic S is weer terug, zal vooral die 2nd gen stoelen zal ik missen! Het euvel bleek uiteindelijk vocht in de motor. Dus geen HV issue maar nieuwe drive unit en nog wat bekabeling. Auto heeft meteen de grote beurt mogen meemaken (Arnhem).

Oh ja, viel mij op dat de P85d een iets grotere draaicirkel heeft dan de non P.
De bocht die ik in de krappe P-garage kan dromen kan ik niet in 1x maken met de D...
 
Janken over tekortkomingen bij aflevering (brom, rode stekker, lak, 3G, DAB+,...

Het euvel bleek uiteindelijk vocht in de motor. Dus geen HV issue maar nieuwe drive unit en nog wat bekabeling.

Hee, is dat niet hetzelfde euvel wat HBO ook aanhangig had gemaakt? Is jouw MS toevallig gebouwd in september-oktober 2014?

Update: volgens mij *correct me if i'm wrong* is die van jou uit 2013? Desalniettemin werd vocht in de DU beschouwd als zeer gevaarlijk aldus HBO. Ik had er voor HBO in ieder geval nog niet van gehoord....