Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Janken over tekortkomingen bij aflevering (brom, rode stekker, lak, 3G, DAB+,...

Heb ik weer, auto wordt morgen op eerste kerstdag opgehaald want ineens begon hij erg te trillen boven de 100 km ofzo. Kan ik weer een paar dagen in een bezine leen-auto rijden, grrrrrr
 
Last edited:
En zo rijd je weer een benzine-auto...
uvyna3e3.jpg


Hopelijk pakken ze vrijdag als ze weer open zijn road side assistance gevallen met spoed op?
(auto schudt/trilt bij het rijden, vooral hogere snelheden.)
 
Is er überhaupt al iets leverbaar uit de shop? Ik wil wel van die rubberen vloermatten en frunk organiser box, maar die waren een paar weken geleden niet leverbaar.
Heb bij het afhalen op 29november de Tesla gelijk vol laten leggen met rubbermatten. Rekening zouden ze nasturen en dan kon ik de tegoed boen er gelijk mee verrekenen. Nog geen rekening gezien:biggrin:.
 
En zo rijd je weer een benzine-auto...
uvyna3e3.jpg


Hopelijk pakken ze vrijdag als ze weer open zijn road side assistance gevallen met spoed op?
(auto schudt/trilt bij het rijden, vooral hogere snelheden.)

Dat is echt balen zeg. Kan me niet voorstellen dat het iets ernstigs zou zijn. Mijn auto is afgelopen vrijdag ook even terug geweest om m opnieuw uit te lijnen, hij reed goed maar het stuur stond niet helemaal recht. Ze waren met anderhalf uur klaar.
 
Klappende ruitenwissers staan bij mij ook op de to-do-list voor Tesla.
Alleen lijken deze ruitenwissers op het hoogste punt te klappen, terwijl de mijne juist beneden klappen.

Vanochtend vroeg bij Tesla Amsterdam geweest. Volgens de monteur was het geluid van de klappende ruitenwissers normaal.
We hebben het bij 2 andere Tesla's uitgeprobeerd en die bleken hetzelfde geluid te maken.
Ze konden er dus niets aan doen.

De luidspreker in mijn linker voorportier bleek gescheurd en wordt binnenkort vervangen.
Gelijk ook een set rubberen matten besteld.
 
Janken over tekortkomingen bij aflevering (brom, rode stekker, lak, 3G, DAB+,...

Wij wachten nu één week. Maar ja, kerstdagen enzo. Als ik komende dagen nog steeds geen toegang heb tot de app, meld ik me weer in Tilburg (woon ik vlak bij). Ze beloofden er dan spoed van te maken. Als je wilt, ga ik voor jou ook even pushen.