Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Mijn frunk heeft dat ook vaak.

Ik heb er een trucje voor die niet erg opvalt.

Ik loop naar de voorkant en pak de te openen klep vast en duw hem een cm naar beneden. Dan commando geven met de keyfob. Zodra je het slot hoort geef je een rukje omhoog en voila, de frunk is open!
Gebruik deze oplossing ook altijd, had het gisteren nog dat ie niet los kwam en gaat zo probleemloos open.
 
Vlak voor de vakantie ging mijn panodak niet meer dicht, niet fijn met al die regen. Leek scheef te sluiten, meerdre keren open en dicht hielp niet.
Gebeld en mocht tussendoor in Antwerpen langs.

3 uur moeten wachten maar ze hebben hem dicht gekregen.
Minder leuk dat hij nu niet meer open kan, moeten 2 motoren vervangen worden en dat kan pas in november bij reguliere "beurt"
Ook minder leuk dat hij nu bij 120 km/uur toch aardig wat geluid maakt en dat er een smeervlek op de binnenzijde van het dak zit :-(

Wel goed was de service, erg vriendelijk, wat te drinken voorhanden en kans gehad met enkele mede tesla bezitters te praten. En hij is weer regendicht


Zou isolatieband of zo iets aan de binnenzijde tussen het panodak proppen nog nut hebben tegen het geluid ?
 
Vlak voor de vakantie ging mijn panodak niet meer dicht, niet fijn met al die regen. Leek scheef te sluiten, meerdre keren open en dicht hielp niet.
Gebeld en mocht tussendoor in Antwerpen langs.

3 uur moeten wachten maar ze hebben hem dicht gekregen.
Minder leuk dat hij nu niet meer open kan, moeten 2 motoren vervangen worden en dat kan pas in november bij reguliere "beurt"
Ook minder leuk dat hij nu bij 120 km/uur toch aardig wat geluid maakt en dat er een smeervlek op de binnenzijde van het dak zit :-(

Wel goed was de service, erg vriendelijk, wat te drinken voorhanden en kans gehad met enkele mede tesla bezitters te praten. En hij is weer regendicht


Zou isolatieband of zo iets aan de binnenzijde tussen het panodak proppen nog nut hebben tegen het geluid ?

Dat snap ik dus niet, ze kunnen vriendelijk zijn maar 2 a 3 maanden wachten op een reparatie slaat nergens op dat is juist klant onvriendelijk.
 
Dat snap ik dus niet, ze kunnen vriendelijk zijn maar 2 a 3 maanden wachten op een reparatie slaat nergens op dat is juist klant onvriendelijk.
:confused: Als en onderdeel er niet is dan is het er gewoon niet.... Heeft toch niets met klantvriendelijkheid te maken? Dat gaat meer over de manier waarop ze de boodschap brengen en wat ze binnen de mogelijkheden doen om het leed enigszins te verzachten.
 
Janken over tekortkomingen bij aflevering (brom, rode stekker, lak, 3G, DAB+,...

Heb paar dagen geleden gebeld. Had wat kleine puntjes die allemaal niet zo spannend waren. Nu klemt m'n pano dak de laatste tijd en gaat regelmatig niet open zonder n helpend duwtje. Dat wilde ik wel graag gefixt hebben. Afspraak voor 24 sept in amsterdam, binnen 4 weken dus. Vind ik keurig voor een serviceafspraak waar geen spoed bij zit.
 
gisteren voor het eerst sinds 2 maanden zijraampje achter omlaag gedaan. Toen het terug omhoog kwam, trok het een heel stuk plastic mee naar buiten, doordat het met sillicone aan het raampje vast zat. Na meerder keren omhoog/omlaag toch weer het plastic naar binnen gekregen maar de ruit hangt vol silicone. Dat wordt dus mijn eerste bezoekje aan de SEC en vanaf nu van dat raampje aaaafblieveeee!
 
Dat gekraak heb ik ook voorin kan nog niet echt vinden waardoor het komt.

Toch leuk om te lezen dat mensen 1.5 maand wachten voor een standaard service beurt redelijk vinden. Ik was met mijn Audi altijd 1 max 2 weken gewend bij Ames in Dordrecht. Maargoed de mijne gaat de 15de voor groot onderhoud en hoop dan van alle ellende af te zijn. Krijg netjes een tesla leen wagen want tja de auto rijdt wel goed alleen jammer van de kinderziektes.