Xfrank
Well-Known Member
grappig plaatje, maar het klopt wel.Hier hebben we toch WD40 (of siliconenspray) voor uitgevonden?
View attachment 91911
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
grappig plaatje, maar het klopt wel.Hier hebben we toch WD40 (of siliconenspray) voor uitgevonden?
View attachment 91911
Hier hebben we toch WD40 (of siliconenspray) voor uitgevonden?
View attachment 91911
Gebruik deze oplossing ook altijd, had het gisteren nog dat ie niet los kwam en gaat zo probleemloos open.Mijn frunk heeft dat ook vaak.
Ik heb er een trucje voor die niet erg opvalt.
Ik loop naar de voorkant en pak de te openen klep vast en duw hem een cm naar beneden. Dan commando geven met de keyfob. Zodra je het slot hoort geef je een rukje omhoog en voila, de frunk is open!
Vlak voor de vakantie ging mijn panodak niet meer dicht, niet fijn met al die regen. Leek scheef te sluiten, meerdre keren open en dicht hielp niet.
Gebeld en mocht tussendoor in Antwerpen langs.
3 uur moeten wachten maar ze hebben hem dicht gekregen.
Minder leuk dat hij nu niet meer open kan, moeten 2 motoren vervangen worden en dat kan pas in november bij reguliere "beurt"
Ook minder leuk dat hij nu bij 120 km/uur toch aardig wat geluid maakt en dat er een smeervlek op de binnenzijde van het dak zit :-(
Wel goed was de service, erg vriendelijk, wat te drinken voorhanden en kans gehad met enkele mede tesla bezitters te praten. En hij is weer regendicht
Zou isolatieband of zo iets aan de binnenzijde tussen het panodak proppen nog nut hebben tegen het geluid ?
Als en onderdeel er niet is dan is het er gewoon niet.... Heeft toch niets met klantvriendelijkheid te maken? Dat gaat meer over de manier waarop ze de boodschap brengen en wat ze binnen de mogelijkheden doen om het leed enigszins te verzachten.Dat snap ik dus niet, ze kunnen vriendelijk zijn maar 2 a 3 maanden wachten op een reparatie slaat nergens op dat is juist klant onvriendelijk.
Als en onderdeel er niet is dan is het er gewoon niet.... Heeft toch niets met klantvriendelijkheid te maken? Dat gaat meer over de manier waarop ze de boodschap brengen en wat ze binnen de mogelijkheden doen om het leed enigszins te verzachten.
hier een oplossing voor de afgebroken ruitenwisser en problemen met sensoren...
Verdorie. Ik heb met tapatalk een beetje moeite met je link Frank. Ben wel nieuwsgierig. Heb je een alternatief?
Ik heb ook zo een paar dingen, vooral irriterend gekraak aan de linkse deurstijl juist naast mijn oor.
Bij dat merk met al die ringen heb ik ook altijd 3 tot 4 weken moeten wachten.