Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Weet niet met welke smartphone je werkt maar ik had initieel dezelde problemen bij gebruik van iPhone 6 en heb dit opgelost door:
-Laatste fimware op de iPhone te instaleren.
-iPhone zo ver mogelijk v/h centrale scherm te leggen (dit was voor ik de middenconsole had laten installeren, na de montage van Tesla middenconsole met iPhone connector/houder was dit sowieso geen issue meer)



-Om het schuifdekseltje vlot te openen moet je het eerst een beetje naar beneden drukken en dat schuift het vlot open. Met het kanteldakje heb ik geen probleem, eventueel even lten checken bij het SeC

Op de iPhone 5S stond de laatste firmware. Gisteren weer tot 2x toe onverstaanbaar. Telefoon zat op zijn laadplek in de console.

Kanteldakje gaat wel open en dicht, maar ik verwachtte gewoon een robuustere feel. Nu kun je het dakje ook openkrijgen door op de verkeerde kant iets harder te drukken wat ik de eerste keer per ongeluk deed.
 
Na een paar flinke regenbuien eerder deze week kwam er wat water uit de handgreep aan de binnenzijde van de achterklep.
Ik mocht gelijk bij het SeC A'dam langskomen en kreeg een loaner mee.
Werd perfect op de hoogte gehouden van de status en kon de andere dag mijn Model S weer ophalen.
Het bleek dat de afdichting tussen linker achterlicht en klep niet helemaal goed was; hierdoor kon het water in de klep lopen.
Voor de zekerheid hebben ze niet alleen de afdichtingen maar de complete lichtunits in de klep vervangen.
Sterk staaltje service waar ik vanzelfsprekend heel gelukkig mee was.
Bijzonder dat ze bij ieder bezoek dan ook nog een aantal checks doen:
- bandenspanning en profieldiepte
- ruitenwisser reservoir bijvullen
- 12V accu
- systeem foutmeldingen
.. en nog gewassen en van binnen gezogen.

Chapeau !
 
Sinds 2013 sta ik al op de wachtlijst om een Center Console te mogen kopen. Helaas ben ik nog steeds niet aan de beurt... Wat me verbaasd is dat er al wel nieuwere auto's, zelfs uit 2015 hem al wel hebben:mad:.

Nadat ik mijn bestelling voor een center console met Obeche klepje van begin 2014 in april 2015 heb gewijzigd in een zwarte uitvoering, had ik hem binnen 2 maanden.
Heb jij wellicht een niet leverbare uitvoering in bestelling staan ?
Overigens blijkt in de praktijk dat ik het klepje altijd open heb staan en je dus niet kunt zien wat voor kleur het heeft.
 
Idem hier, ik heb binnen 2 weken een afspraak hiervoor want het schijnt wel een gekend probleem te zijn. En ik ben blij te horen dat ze dit weer grondig hebben aangepakt. Ik ben benieuwd naar mijn eerste ervaring met het SeC sinds het afhalen van mij Tesla.




Na een paar flinke regenbuien eerder deze week kwam er wat water uit de handgreep aan de binnenzijde van de achterklep.
Ik mocht gelijk bij het SeC A'dam langskomen en kreeg een loaner mee.
Werd perfect op de hoogte gehouden van de status en kon de andere dag mijn Model S weer ophalen.
Het bleek dat de afdichting tussen linker achterlicht en klep niet helemaal goed was; hierdoor kon het water in de klep lopen.
Voor de zekerheid hebben ze niet alleen de afdichtingen maar de complete lichtunits in de klep vervangen.
Sterk staaltje service waar ik vanzelfsprekend heel gelukkig mee was.
Bijzonder dat ze bij ieder bezoek dan ook nog een aantal checks doen:
- bandenspanning en profieldiepte
- ruitenwisser reservoir bijvullen
- 12V accu
- systeem foutmeldingen
.. en nog gewassen en van binnen gezogen.

Chapeau !
 
Heb je al contact met het SeC hierover gehad? Want dat is wel erg vreemd inderdaad.

Regelmatig echter zonder succes. Vorige maand zou er een grote container binnenkomen maar daar zat die van mij nog niet bij:crying:.

- - - Updated - - -

Nadat ik mijn bestelling voor een center console met Obeche klepje van begin 2014 in april 2015 heb gewijzigd in een zwarte uitvoering, had ik hem binnen 2 maanden.
Heb jij wellicht een niet leverbare uitvoering in bestelling staan ?
Overigens blijkt in de praktijk dat ik het klepje altijd open heb staan en je dus niet kunt zien wat voor kleur het heeft.

Ik had graag de carbon versie gehad maar toen bekend werd dat die er nooit zou komen ben ik akkoord gegaan met de wijziging naar piano.
 
zelfde ervaring uiteraard - wil er nog wel een toevoegen...
m'n auto kwam terug met een nieuwe kentekenplaathouder..had iemand eerder bij inparkeren tegenaan gezeten waardoor de rand kapot was gegaan..
bleek ineens - bij het wassen - een nieuwe op te zitten. Kabouters of m'n buren hebben het niet gedaan -;)


Na een paar flinke regenbuien eerder deze week kwam er wat water uit de handgreep aan de binnenzijde van de achterklep.
Ik mocht gelijk bij het SeC A'dam langskomen en kreeg een loaner mee.
Werd perfect op de hoogte gehouden van de status en kon de andere dag mijn Model S weer ophalen.
Het bleek dat de afdichting tussen linker achterlicht en klep niet helemaal goed was; hierdoor kon het water in de klep lopen.
Voor de zekerheid hebben ze niet alleen de afdichtingen maar de complete lichtunits in de klep vervangen.
Sterk staaltje service waar ik vanzelfsprekend heel gelukkig mee was.
Bijzonder dat ze bij ieder bezoek dan ook nog een aantal checks doen:
- bandenspanning en profieldiepte
- ruitenwisser reservoir bijvullen
- 12V accu
- systeem foutmeldingen
.. en nog gewassen en van binnen gezogen.

Chapeau !
 
Afgelopen donderdag m'n gloednieuwe 85D op mogen halen! Aflevering was helemaal perfect en auto compleet en precies zoals het hoorde, zelfs de middenconsole was gemonteerd! Wel een (positieve!) verrassing want niet alleen Next Gen seats maar ook een Next Gen achterbank - toch net iets mooier vind ik. Inmiddels bijna duizend kilometer verder kan ik alleen maar positief zijn over de Tesla, wat een auto! Kom uit een 5 serie en heb ook Audi en Mercedes gereden maar (und entschuldigung Freunde :redface:) die kunnen niet tippen aan de Tesla. Ik kijk uit naar de komende 120K kilometers :smile:
 
Afgelopen donderdag m'n gloednieuwe 85D op mogen halen! Aflevering was helemaal perfect en auto compleet en precies zoals het hoorde, zelfs de middenconsole was gemonteerd! Wel een (positieve!) verrassing want niet alleen Next Gen seats maar ook een Next Gen achterbank - toch net iets mooier vind ik. Inmiddels bijna duizend kilometer verder kan ik alleen maar positief zijn over de Tesla, wat een auto! Kom uit een 5 serie en heb ook Audi en Mercedes gereden maar (und entschuldigung Freunde :redface:) die kunnen niet tippen aan de Tesla. Ik kijk uit naar de komende 120K kilometers :smile:

Zie in je profiel dat je uit Eindhoven komt, denk dat er op korte termijn bij van der Valk een SuC (Supercharger) komt.
Veel plezier, de huidige Tesla is al echt beter.
120.000 KMS lijkt me geen probleem.
Denk niet dat er veel MS rijders zijn die hierna en ICE willen gaan rijden (weer dat vieze vul pistool in de hand nemen en in die damp staan)
Ik heb mijn volgende inmiddels besteld, komt in November.


Veel plezier met de T. "SMU"!
 
Afgelopen donderdag m'n gloednieuwe 85D op mogen halen! Aflevering was helemaal perfect en auto compleet en precies zoals het hoorde, zelfs de middenconsole was gemonteerd! Wel een (positieve!) verrassing want niet alleen Next Gen seats maar ook een Next Gen achterbank - toch net iets mooier vind ik. Inmiddels bijna duizend kilometer verder kan ik alleen maar positief zijn over de Tesla, wat een auto! Kom uit een 5 serie en heb ook Audi en Mercedes gereden maar (und entschuldigung Freunde :redface:) die kunnen niet tippen aan de Tesla. Ik kijk uit naar de komende 120K kilometers :smile:

Fijn om dit te lezen. Welkom in de club. Geniet er volop van. Om er echt helemaal in te komen zou ik een dagje of twee vrij nemen en voor de grap even op en neer naar Wenen of Berlijn rijden. Dan heb je ook gelijk het SuC virus. En je hebt het plezier van de P85D op de Autobahn voor als het een keer zo uitkomt :)
 
Dank Hvt1958 en Hans! Ik hoor in het Eindhovense ook dat de SUC bij vd Valk binnenkort gerealiseerd gaat worden. Geloof dat ik nu al verslaafd ben aan de accelaratie van de Tesla, gaat dat nog ooit weg? :biggrin:Wat me verder opvalt dat het heeeeeerlijk rustig cruisen is met de Tesla; TACC aan en heerlijk relax met het verkeer mee "glijden" op de snelweg. Uiteraard wel even af en toe een puntje maken links en rechts! :wink:
 
Dank Hvt1958 en Hans! Ik hoor in het Eindhovense ook dat de SUC bij vd Valk binnenkort gerealiseerd gaat worden. Geloof dat ik nu al verslaafd ben aan de accelaratie van de Tesla, gaat dat nog ooit weg? :biggrin:Wat me verder opvalt dat het heeeeeerlijk rustig cruisen is met de Tesla; TACC aan en heerlijk relax met het verkeer mee "glijden" op de snelweg. Uiteraard wel even af en toe een puntje maken links en rechts! :wink:

Dat is het hem net... voor een auto met zo veel vermogen rijd hij oh zo heerlijk rustig en "at ease"- tot je even de pik-orde terug moet stellen en even op zijn staart gaat staan...

Welkom in de club en ik wens je veel probleemloze Teslakilometers!
 
Helaas heb ik een erg snerpend geluid onder de 50. Was al bij Tesla langs geweest, en die zeiden dat het niks is. Zit inmiddels in Boedapest en helaas is het veel erger nu. Het is echt een schande om aan te horen, ik schaam me om erin te rijden... Als ik terug kom maar weer eens langs, helaas!
 
Helaas heb ik een erg snerpend geluid onder de 50. Was al bij Tesla langs geweest, en die zeiden dat het niks is. Zit inmiddels in Boedapest en helaas is het veel erger nu. Het is echt een schande om aan te horen, ik schaam me om erin te rijden... Als ik terug kom maar weer eens langs, helaas!

Jammer dat men het niet heeft opgepakt. Ik heb het ook al een paar maanden en ben ermee terug geweest. Er zijn toen geluidsopnamen gemaakt die in Amerika zijn beoordeeld (hoewel het volkomen duidelijk was) en ik krijg binnenkort een nieuwe drivetrain.
Het geluid schijnt te komen uit de inverter (omvormer) en alleen bij stroom geven bij lage snelheden.

Hoe is het in Boedapest? Al gebruik gemaakt van de publieke laadpunten?