Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Iedere het zijne, maar ik heb graag iets voelbaar.
Ik ben een driedimensionaal mens, geen tweedimensionaal mens, die gelukkig is met een plat schermpje.
Zware tijden voor je man, namen ze je eerst in 2006 jouw fijne "knopjes telefoon" al af en moest je het met een smartphone gaan redden en dan gaan ze je nu plagen met het nieuwe autorijden door daar ook vrijwel alle knopjes weg te saneren. Doet mij denken aan mijn oma die verdrietig werd dat ze een pinpas kreeg en de Eurocheques niet meer kon gebruiken..
 
Iedere het zijne, maar ik heb graag iets voelbaar.
Ik ben een driedimensionaal mens, geen tweedimensionaal mens, die gelukkig is met een plat schermpje.

Ach, dat noemen ze vooruitgang...komt allemaal goed...effe wennen en voor je het weet, wil je niet meer anders. Ben wel verbaast dat het nog niet met voice commands gaat. Ik vind deze functie redelijk ondermaats in de implementatie ervan....tot hiertoe.
 
Nog een tip voor diegenen die van stem-commando apparaten houden:
Gebruik voor de commando’s een andere taal dan je normaal spreekt. Dat voorkomt dat het apparaat iets doet omdat je in een zin toevallig een ‘codewoord’ gebruikt.
Wij zijn met onze Tesla nog niet zo slecht af. Je zou maar met een Golf “8” door het leven moeten. Kijk vanaf 13:20. Huilen hoe dit werkt.
 
Fantastisch @Bas. Ik weet meteen weer waarom ik geen enkel spraak herkenning apparaat in huis heb. :p

Edit: Die heb ik eigenlijk wel, maar de spraakherkenning staat uit.
Ik navigeer met mijn Tesla overal heen en gebruik het altijd. De reacties die je krijgt als je dit deelt zijn wel heel kenmerkend voor degene die ze geeft. Zo zegt de ene: Laat mij het maar lekker intoetsen. En de andere: Zelfs Maps wat ik gratis op mijn telefoon heb doet het beter. De verwachting van smartphone ontwikkelaars is dat we meer dan 75% met onze stem gaan doen in de toekomst. Ik dicteer vaak berichten op mijn Watch en dat werkt heel goed. Alleen in gezelschap is het wat lastig.
 
Wij zijn met onze Tesla nog niet zo slecht af. Je zou maar met een Golf “8” door het leven moeten. Kijk vanaf 13:20. Huilen hoe dit werkt.

LOL,
"Er is ook spraakbediening, ehmmmm..."
"To use ehm-conditioning...."

Hahaaaahaaa

Sowieso niks voor mij. Ik hou van rust en stilte. Telefoon op tril, auto op touch, laptop op messages. Voor de rest ben ik gek op gadgets, noviteiten en verandering
 
Er is een retrofit aanstaande voor mensen zoals Vana, waarbij het scherm wordt omgewisseld voor een paneel met 48 intuïtieve knopjes..

schermafbeelding-2019-07-18-om-13-28-34-png.431140